امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) شفیعه عالم و امام زمان (عج) عزادار ایام شهادت ایشان هستند ومی بایست جایگاه ایام فاطمیه در بین دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) حفظ شود.

حجت الاسلام مدیح، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران تفتی  ضمن تسلیت ایام شهادت حضزت زهرا(س) گفت: نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی یک پیام مهم و حائز اهمیتی دارد.

وی با تفسیر معانی حماسه خاطرنشان کرد: حماسه به معنای استفاده از تمامی ظرفیت وجودی افراد برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف است.

خطیب جمعه تفت در ادامه افزود: حماسه به معنی استفاده افراد از تمامی ظرفیت‌های وجودیشان است.

مدیح با اشاره به خلق حماسه‌های مختلف از سوی ملت ایران اسلامی ادامه داد: ملت ایران حماسه‌های زیادی در کشور خلق کردند و بار‌ها آن را درعرصه‌های مختلف همچون ۹ دی، ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته‌اند.

امام جمعه تفت در ادامه انتخابات پیش رو را نمادی از حماسه سیاسی بیان کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری در این انتخابات، می‌توانند حماسه‌ای جدید را در چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

وی در ادامه خطبه‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل گوناگون اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در خرداد ماه امسال و در انتخابات ریاست جمهوری همان طور که در ۲۲ بهمن سال ۹۱ حماسه آفریدند حضوری پرشور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به این که  در سه جای قرآن کریم از وفاداری و صفا و صمیمیت  صحبت به میان آمده است افزود: اولین مورد آنجایی است که رسول گرامی اسلام در میان مردممی مبعوث به رسالت شدند و می‌خواستند تعالیم قرآنی و طهارت روح را به آن‌ها بیاموزند.

مدیح خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) شفیعه عالم و امام زمان (عج) عزادار ایام شهادت ایشان هستند ومی بایست جایگاه ایام فاطمیه در بین دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) حفظ شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا