حجت الاسلام فرشاد گفت: 35 سال از دهم فرودين 57 گذشته است و ما به عنوان وارثان شهدا باید همواره ادامه دهنده راه آنها باشیم و گوش به فرمان ولی زمان از اسلام و انقلاب دفاع نماییم.

اعظم السادات ميرجليلي === خبرنگار يزد فردا ===:حجت الاسلام والمسلمین فرشاد استاد حوزه و دانشگاه  در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دهم فرودین یزد که صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم دارالعباده در مسجد حظیره برگزار شد، گفت: دهم فرودین روز مردمانی است که در لبیک به فرمان رهبر خود به خیابانها آمدند و فریاد آزادی و استقلال سر دادند.

وي ادامه داد:  از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون علیه اسلام توطئه ها و کارشکنی های زیادی وجود داشته و دارد اما به فضل خداوند متعال این توطئه ها همواره ناکام مانده است.  

استاد حوزه و دانشگاه گفت:در زمان پیامبر اکرم ص به ایشان تهمت کذاب،ساحر و ... دادند و ایشان علی رغم اینکه بسیار آزرده خاطر می شدند اما بخاطر خدا همواره صبر نموده و اسلام را به پیش بردند.

وی ادامه داد:هنگامیکه دشمنان به ایشان تهمت ابتر زدند ، خداوند متعال حضرت فاطمه (س) را به ایشان عطا فرمود که با خاندان کوثر فاطمه ،همواره دشمنان اسلام خوار و ذلیل شده و می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: همواره در دوره های مختلف فرزندان فاطمه زهرا س در برابر ظلم و ستم ایستادند و افرادی همچون سید حسن مدرس، سید جمال اسد آبادی ،سید روح الله خمینی و....راه ائمه اطهار و حق طلبی را ادامه دادند.

در اين مراسم كه با حضور آيت الله وافي ، حجت الاسلام سيد محمد كاظم مدرسي، حجت الاسلام محمد صدوقي نواده سومين شهيد محراب و يادگار نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد يزد،جوكار نماينده يزد و صدوق ، سيفي فرماندار يزد،حجت السلام فخرالديني مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و جمعي ازمسئولان و اقشار مختلف برگزار شد،اجرای مداحی و قرائت مقاله برخی دیگر از برنامه های  مراسم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا