فردي كه با سوء استفاده از اعتماد كسبه به عنوان كارمند يك شركت بزرگ توزيع كالا در اصفهان به صورت اينترنتي از حساب بانكي آنان سرقت مي كرد توسط كاراگاهان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، ،سرهنگ " ستار خسروي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت : در پي شكايت يكي از كسبه شهر اصفهان مبني بر اينكه از حساب بانكي وي مبلغ 20 مليون ريال به صورت اينترنتي سرقت شده است ، بلافاصله تحقيقات تخصصي كاراگاهان پليس فتا در اين رابطه آغاز شد.

وي افزود: با پيگيري هاي بعمل آمده و جستجوهاي ويژه پليسي در فضاي سايبر سرانجام متهم اين پرونده به نام "علي_م" 29 ساله شناسايي و دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم در تحقيقات صورت گرفته علاوه بر اعتراف به بزه انتسابي به برداشت از حساب بانكي 5 نفر ديگر از كسبه از طريق اينترنت اقرار كرد.

سرهنگ خسروي گفت : متهم كه قبلا در شركت مذكور مشغول بكار بوده پس از تحويل اجناس به مغازه ها براي دريافت وجه كارت عابر بانك آنها را گرفته و با فعال كردن رمز دوم براي آنان اطلاعات كارت و رمز را براي خود برداشت و از حساب آنها به صورت اينترنتي سرقت مي كرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم همراه با پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد به شهروندان و اهالي كسبه توصيه كرد: از تحويل كارت هاي اعتباري به ديگران به جد خودداري و براي فعال كردن رمز اينترنتي از افراد قابل اعتماد كمك گرفته و حسابهاي بانكي خود را به طور مرتب چك كنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا