حجت‌الاسلام آقاتهرانی به همسر یحیی‌زاده گفت که حضرت آقا (مقام معظم رهبری) از شخصیت ساده‌زیست دو نفر در مجلس تعریف کردند که یکی از آنها آقای یحیی‌زاده بود؛ و قول داد که دستنویس ایشان را به خانواده مرحوم برساند.

یزدفردا به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید جلال یحیی زاده که حضور خود به عنوان نماینده مردم تفت و میبد در مجلس را از دوره هفتم شروع کرده بود، چنان عمل و رفتار کرد که مردم این حوزه انتخابیه، اعتماد خود به او را برای دو دوره دیگر تمدید کردند؛ ولی اجل برای به سرانجام رساندن این مسئولیت مهلتی به او نداد و شامگاه بیستمین روز بهار، خزان زندگی او سررسید.

سید جلال یحیی‌زاده با تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌هایش در حوزه‌های مختلف از فرهنگ و هنر تا ورزش و اقتصاد راهی حوزه انتخابیه‌اش شد؛‌ نه برای سرکشی به مشکلات مردم تفت و میبد که برای استراحتی ابدی و آرام و قراری همیشگی.

حضور یحیی‌زاده در مجلس نیز به عنوان نماینده‌ای فعال و پرجنب‌وجوش در ذهن ثبت شده؛ او در نقد عملکرد مسئولان، صریح و منصف؛ در برخورد با خبرنگاران، مهربان و صمیمی؛‌ در پاسخگویی به مردم، صبور و خودمانی بود و شاهد این مدعا کثرت حضور نمایندگان، مسئولان اجرایی، کارمندان مجلس، ‌فعالان فرهنگی و خبرنگار در مراسم تشییع پیکر او در بیستم فرودین ۱۳۹۲ بود.

در همین مراسم حجت‌الاسلام آقاتهرانی به همسر یحیی‌زاده گفت که حضرت آقا (مقام معظم رهبری) از شخصیت ساده‌زیست دو نفر در مجلس تعریف کردند که یکی از آنها آقای یحیی‌زاده بود؛ و قول داد که دستنویس ایشان را به خانواده مرحوم برساند.

سید جلال یحیی‌زاده با تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌هایش در حوزه‌های مختلف از فرهنگ و هنر تا ورزش و اقتصاد راهی حوزه انتخابیه‌اش شد؛‌ نه برای سرکشی به مشکلات مردم تفت و میبد که برای استراحتی ابدی و قراری همیشگی.

یحیی‌زاده‌ای که یک ماه بستری شدن او در بیمارستان، جای خالی‌اش را برای همکاران او در مجلس و خبرنگاران محسوس کرده بود، اکنون از مقبره‌الشهدای مجلس راهی میبد می‌شود؛ این بار نه با موتورسیکلت یاماهای قدیمی‌اش – که برای بازدید از شهر و روستای حوزه انتخابیه‌اش و در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفتن، استفاده می‌کرد – بلکه با آمبولانسی که خانواده‌اش با چشمانی اشکبار و پوششی سیاه او را دنبال می‌کنند.

برای این نماینده مردمی که روز سوم شعبان ۱۳۳۹ و همزمان با سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دیده به جهان گشود و در ایام فاطمیه چشم از جهان فروبست، آرزوی شفاعت اهل بیت(ع) را داریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا