رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با صدور پيامي رحلت حجت الاسلام و المسلمين سید جلال يحيي‌زاده نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومی این سازمان در بخشی از این پیام " مراد علی میر " آمده است؛ خبر ارتحال این عالم وارسته موجب تاثر و تالم عمیق شد.

این پیام می افزاید: این سید جلیل القدر عمری را در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود و خدمات شایسته ای را در سنگر مجلس شورای اسلامی به ارمغان آورد و در مسیر قانونگذاری و خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ ننمود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اينجانب به نمايندگي از بخش های مختلف اقتصادی استان درگذشت اين شخصيت خدمتگزار، ولايتمدار، محبوب و مردمي را به مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت معزز و بزرگوار، خانواده و بازماندگان شریف ايشان و مردم متدین استان يزد به خصوص مردم شهرستان های میبد و تفت تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر جزيل براي آن مرحوم مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده که در سال 1339 در میبد متولد شد، در روز 15 اسفند ماه سال 91 بر اثر سکته مغزی به کما رفت و در ساعات اولیه بامداد 20 فروردین در بیمارستان فیروزگر تهران، دعوت حق را لبیک گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا