عملیات اجرایی شمع های تقاطع غیرهمسطح شهید حکیمیان از تاریخ هفدهم فروردین ماه سالجاری با مبلغ قرارداد 115 میلیارد ریال و پیمانکاری سازمان عمران شهرداری یزد آغاز گردید.

آغاز اجرای شمع های تقاطع غیرهمسطح شهید حکیمیان

عملیات اجرایی شمع های تقاطع غیرهمسطح شهید حکیمیان از تاریخ هفدهم فروردین ماه سالجاری با مبلغ قرارداد 115 میلیارد ریال و پیمانکاری سازمان عمران شهرداری یزد آغاز گردید.
پس از انجام مراسم نمادین آغاز عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حکیمیان در بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته و انجام مراحل مقدماتی، به ویژه هماهنگی های لازم در خصوص تأسیسات آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب در مسیر شرکتهای مربوطه و  فراهم آوردن امکانات لازم، اجرای شمع های این پروژه که با پیمانکاری سازمان عمران و نوسازی و نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری یزد و مبلغ قرار داد 115 میلیارد ریال به انجام می رسد از روز شنبه هفدهم فروردین ماه سالجاری شروع شد.
شایان ذکر اینکه در مرحله اول پروژه مذکور که زمان اجرای آن یک سال اعلام شده است جابجایی درختان و حفاری و اجرای شمع ها به انجام می رسد.
گفتنی است در پروژه تقاطع غیرهمسطح حکیمیان بالغ بر 550 شمع که عمق آن از چهار تا  30 متر متغیر می باشد به اجرا در می آید.
عملیات مذکور در ضلع شمالی بلوار جمهوری اسلامی از چهارراه یزدباف به طرف دروازه قرآن آغاز شده و با توجه به مسدود شدن بخشی از مسیر بلوار جمهوری اسلامی، شهروندان می توانند از خیابانهای انقلاب و شهید شریف (وکیل) به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.
خاطرنشان می شود با عنایت به وضع مقررات ترافیکی خاص در محدوده پروژه عملیات میدانی اجرای پروژه به ابتدای سال جاری و پس از تعطیلات نوروزی موکول شد تا وقفه ای در عبور و مرور میهمانان نوروزی و همشهریان عزیز در ورودی این تقاطع حاصل نشود. این در حالی است که مونتاژ آرماتور شمع های پروژه در جریان بوده و آماده حمل از کارگاه به محل اجرای پروژه می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا