نارگانی رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش سه گانه با کادر مدیریت جدید در استان یزد تحولات عظیمی داشته و روند رو به رشد سریعی را طی می کند.

اعظم السادات میرجلیلی === خبرنگار یزد فردا==== رضا نارگانی شنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان یزد و در نشست خبری با حضور کادر مربیگری ، مدیریت و بازیکنان تیم ملی ورزش سه گانه که در یزد به سر می برند، افزود:اردوهای متعدد تیم ملی در رشته های مختلف در یزد برگزار می شود  ولی متاسفانه هیچکدام نشست خبری نداشتند که اولین نشست تیم ملی یک رشته ورزشی که در استان یزد بودند  به همت ورزش سه گانه استان انجام شد که آن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این روند ادامه یافته و سرمشق دیگر رشته های ورزشی قرار گیرد.

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همکاری هیئت های ورزشی با اصحاب رسانه باعث انعکاس فعالیت های انجام شده انها و تشویق بیشتر علاقه مندان خواهد شد.  

سرپرست اردوي تيم ملي ورزش هاي سه گانه نیز در این نشست ،گفت: ده ورزشکار به ترتیب اولویت در چهار رده سنی به مرحله دوم اردو در استان یزد دعوت شدند که در نهایت شش نفر در رقابت های آسیایی کشور فیلیپین حضور خواهند داشت.

 مهدی تقی پور، افزود: نخستین مرحله اردوی تیم‌ ملی ورزش سه‌گانه از 18 تا 28 اسفند سال گذشته با حضور 16 ورزشکار در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در این اردو، ده  ورزشکار به ترتیب اولویت در چهار رده سنی به مرحله دوم اردو در یزد دعوت شدند و در پایان نیز چهار نفر دیگر حذف شدند.

 سرپرست اردوي تيم ملي ورزش هاي سه گانه گفت: تمرینات دوچرخه سواری تیم ملی در روستای اسلامیه از شهرستان تفت و روستای محمدآباد در جاده بافق انجام  و شرکت کنندگان در این اردو از شهر یزد تا روستای اسلامیه را رکاب زدند و با توجه به اقلیمی که استان یزد دارد، تمرینات فوق‌العاده خوب و موثری را پشت سر گذاشتند.

تقی پور افزود: در مسیر جاده بافق و روستای محمدآباد نیز به دلیل مسطح بودن جاده، تمریناتی انجام شد که تاثیرگذاری بالایی را نسبت به میدان مسابقه دارد و در تمرینات دومیدانی تیم ملی نیز مکان حاشیه عقاب‌کوه در روستای اسلامیه فضای مناسبی برای تمرین دومیدانی بود که انجام شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از اردوی تیم ملی ، سلمان تیموری و نوید سلیمی‌پور در رده سنی بزرگسالان، احسان امینیان، محمدمهدی رحمتی و میلاد طاهری در رده سنی امید، محمد غزنچایی، سیدمحمد حسینی و ساسان مالمیر در رده سنی جوانان و مسعود و سعید علیزاده در رده سنی نوجوانان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی به پایان رساندند.

در ادامه این نشست رئیس هیئت ورزش سه گانه استان یزد نیز گفت: اعتقاد داریم که روابط عمومی قلب یک تشکل است و روابط مرتب با رسانه ها و خبرنگاران یکی از نقاط مثبت و اثر گذار یک تشکل است.

محمد رضا ذکر یزدی افزود: به همین دلیل اولین نشست خبری ورزش سه گانه استان یزد برگزار شد و انشا الله بصورت چند ماه یکبار نشست هایی را با خبرنگاران خواهیم داشت.

در اين نشست محمد منصورزاده، مربي تيم شنا و منوچهر عزيزي مربي دو ميداني نيز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند و خبرنگاران سئوالات خود را مطرح نموده و از طرف مسئولان مرتبط پاسخ داده شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا