دعوت جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان يزدي دانشگاه تهران از سيد محمد خاتمي جهت كانديدا شدن در انتخابات رياست جمهوري

ملت شريف و بزرگوار ایران

در این  شرايط سرنوشت ساز، تمامی دلسوزان انقلاب با امید به انتخابات پیش رو به عنوان فرصتی برای احیای آرمان‌هاي اصیل انقلاب اسلامی می‌نگرند. بدون ‌شک هر آنکه دل در گرو حرکت مستمر برای نیل به آگاهی، آزادی و عدالت واقعي دارد، خواستار حضور حداکثری و موثر در انتخابات پیش رو مي باشد.

بي شك خواست مردم برای تغییر شرایط فعلي، رسالت گرانی را بر دوش بزرگان و یاران واقعي انقلاب گذاشته است؛ افرادي كه مدافعان واقعي انقلاب اسلامي هستند. در این میان ما به عنوان جمعی از دانشجویان و فارغ التحصيلان يزدي دانشگاه تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی را به عنوان شخصیتی اخلاق مدار، متدین، خردمند، کارآمد و صاحب تجاربی گران بها می‌شناسیم و از ایشان تقاضا داریم حضور در این عرصه مهم و سرنوشت ساز را، علی رغم موانع و مشکلات متعدد و سنگ اندازي هاي احتمالي پیش رو بپذیرند و بارقه هاي امید را در دل مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان زنده نگاه دارند.

ما به نجابت، صداقت، ديانت و دلسوزی ایشان ایمان كامل داریم و امیدواریم با درایت و حضور ایثارگرانه خود امکان حضور موثر ملت در انتخابات را فراهم آوردند. امید داریم با حضور ایشان و شما ملت حرکت مجدد کشور در مسیر توسعه و پیشرفت روز افزون مهیا گردد.

جمعي از دانشجويان و فارغ التحصيلان يزدي دانشگاه تهران

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا