هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهاباد تشکیل شد
جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، روز چهارشنبه جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهاباد به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای هیأت نظارت شهرستان و اکثریت معتمدین محلی دعوت شده در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری بهاباد از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری شایسته انتخابات خبر داد و تصریح كرد: مجریان انتخابات اعم از اعضای اجرایی و نظارت به عنوان امین مردم باید در حفظ و نگهداری آرای مردم کوشا باشند و از آن صیانت كنند.

"مصطفی سالاری" سپس به ارائه برخی از وظایف هیأت اجرایی انتخابات پرداخت و تصریح کرد: با توجه به برگزاری هم زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، یکی از وظایف مهم هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اعضای شعب اخذ رأی می باشد.

وی در ادامه به برخی از مواد اصلاحیه قانون برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: در اصلاحیه قانون انتخابات، دادستان و یک نفر معتمد محلی به اعضای هیأت اجرایی ریاست جمهوری اضافه شده است.

در پایان جلسه 9 نفر از معتمدین با رأی گیری مخفی به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیأت اجرایی شهرستان تعیین شدند.

فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس دادگستری و دادستان به همراه 9 نفر از معتمدین، هیأت اجرایی انتخابات را تشكیل می دهند.

اسامی اعضای منتخب اصلی هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهاباد به شرح ذیل است:

1-    علی اکبر رحمتیان

2-    غلامحسین خانی زاده

3-    محمد غنی زاده

4-    اکبر قاسمی

5-    محمدعلی اخوان

6-    حسین شیخ زاده

7-    حسین طلایی

8-    حسن کاظمی

9-    محمد باقری

همچنین اسامی اعضای هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری شهرستان به شرح ذیل می باشد:

1-    اکبر غنی پور

2-    حجت الاسلام محمدعلی اخوان

3-    علیرضا تیموری

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا