همايش حامیان سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور کامران باقری لنکرانی عضو ارشد جبهه پايداري شنبه شب در مسجد صاحب الزمان يزد برگزار شد.

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا ===عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: فعاليت هاي انتخاباتي بايد براي رضاي خداوند باشدو اگر اينگونه عمل نموديم و تمام فعاليت هاي ما اينگونه بود آنموقع تمام  مشكلات حل  خواهد شد .

 کامران باقری لنکرانی شنبه شب در جمع حامیان سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  كه در مسجد صاحب الزمان يزد برگزار شد، افزود:رفتارهای انتخاباتی افراد بدليل نوع نگاه آنها به  انتخابات است  و اگر انتخابات را یک مسابقه ببينيم تمام تلاش خود را  به کار می‌گیريم تا به هر قیمتی برنده این میدان گرديم.

 وي ادامه داد:  نگاه برد و باختی به انتخابات از مهمترین آفت انتخابات  است و چنین نگاهی باعث می شود که فرد برای کسب پیروزی در انتخابات ،رفتارهای نامناسب از جمله تخریب سایر رقبا و یا دادن وعده‌های بدون پشتوانه اجرایی برای کسب نتیجه دلخواه را در پيش گيرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: نگاه به انتخابات باید به منزله قرار گرفتن در یک آزمون الهی باشد و آنچه که می تواند انتخبات آینده را به آزمون الهی تبدیل کند، برگزاری حماسی آن است و  با چنین نگاهی قطعاً رفتارهای انتخاباتی و تبلیغاتی افراد نيزالهی می‌شود.

باقری لنکرانی در بخش ديگري از سخنان خود گفت: راه برون رفت از برخی مشکلات اقتصادی امروز افزایش خوداتکائی و خارج کردن نگاه مسئولان از تمرکز بر دشمنان کشور و رفتن به سمت سایر ظرفیت‌های بین‌المللی  است.

وي ادامه داد: بزرگترین مشکل ما در حال حاضر این است که از ظرفیت 10 میلیون دانشجو به دلیل عدم توجه و مدیریت استفاده نکرده‌ایم؛ در حالی که آنها به طور قطع می‌توانستند در تولید و صادرات تأثیرگذار باشند و این بی‌توجهی با اعتقاد ما همخوانی ندارد.

 باقری لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هشت کاندیدای مطرح شده ریاست جمهوری، همه خوب و اصلح هستند، اما در این میان سعید جلیلی را پیشنهاد می‌کنیم، چراکه او دعوت به خود نمی‌کند؛ بلکه دعوت به گفتمان انقلاب اسلامی دارد و این نکته افتخار این کاندیدا است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اينكه عده‌ای می‌گویند که جلیلی کاندیدای جریان انحرافی است ، گفت: انحراف مربوط به کسانی است که برای خود شأنیت قائل هستند و منم منم می‌کنند.

باقری لنکرانی با اشاره به مناظره  کاندیداها، گفت: تحمل نقدپذیری در کاندیداها بسیار حائز اهمیت است و کاندیدا نباید هنگامی که نقد می‌شود، رگ گردنش متورم شود بلکه باید از آن درس بگیرد و اینکه کسی نقدپذیر نباشد و همه کارهایش را درست بداند  بیشتر ما را نگران می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: مردم  بايد هوشیار باشند و دقت کنند تا با چشمانی باز و حجتی روشن در این روز، فرد اصلح را انتخاب کنند.

 در پايان اين مراسم باقری لنکرانی يزد را ترك نمود تا  در ساعت 23 در امامزاده خدیجه خاتون میبد در جمع حامیان سعید جلیلی سخنرانی کند و بازديد ستاد مرکزی انتخاباتی جلیلی در اردکان نيز از ديگر برنامه هاي سفر وي اعلام شد.

 

عكس: خبرنگار يزد فردا === مسعود ميرجليلي










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا