و اما يک بشارت متفاوت:   
«گرشون سالومون» يکی از رهبران يهوديان تندرو است که رئيس يک گروه افراطی ضداسلامی نيز می باشد. وی تمام تلاش خود را معطوف به اين ساخته که مسجدالاقصی (قبه الصخره يا حرم الشريف) را تخريب و به جای آن معبد سوم يهوديان را بنا کند. ميزان عداوت اين شخص نسبت به مسلمانان تا حدی است که دادگاهی در اسرائيل او و گروهش را از ورود به محوطه مسجدالاقصی ممنوع اعلام کرده است. وی چندی قبل در پيامی فوری به همه جهانيان چنين اعلام داشته است:   
فشار بر روی اسرائيل در اين روزگار از ناحيه شرق و غرب, نشان دهنده جنگ های آخرالزمانی ملت ها عليه اسرائيل است که پيامبران بنی اسرائيل آن را از پيش اعلام کرده بودند و هم اکنون به پشت درب رسيده است.   
اسرائيل و حتي تمام جهان, هم اکنون در حال تجربه ی بحرانی ترين زمان خود در طول تاريخ بشر است. ابرهای سياهی که در برابر اسرائيل قرار گرفته است, چه کساني هستند؟ رئيس جمهور ايران, احمدي نژاد, بارها و بارها اعلام کرده که هدف اصلی اش حذف اسرائيل از نقشه جهان است.   
قلب من گواهی می دهد که تمامی حوادث, چه طبيعی و چه حاصل از رفتارهای غيراخلاقی بشر و يا ترورهای بی رحمانه, همگی علايم هشدار دهنده ای از قريب الوقوع بودن قضاوت نهايی است.   
من از تمامی جهانيان می خواهم که هم اکنون و بدون هيچ تأخيری به ما کمک کنند تا از اين بحرانی ترين رويرداد تاريخ بگذريم.

منبع:
1- متن کامل سخنرانی گرشون سالومون
   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا