شیخ عمران نزار حسین:ظهور نزدیک است نزدیک.

شیخ عمران نزار حسین, محقق و نویسنده مسلمان و شخصیتی شناخته شده در جهانسیاست , اقتصاد, مسائل اجتماعی و بین المللی, که از علمای اهل سنت حنفی میباشد. این جملات برگرفته از گفتار ایشان است:

 

تمدنمدرن غرب مفهومی نانوشته از مفهوم پایان تاریخ دارد که به سرزمینمقدس مربوط است.در تمدن مدرن غرب بازیگری در حال بازی است که به طور پیوستهاز تمدن مدرن غرب برای کسب اهدافش بهره می برد.یک بازیگر فعال وجوددارد.دجال و مسیح دروغین.

 

آیا زمان آن نرسیده که با آگاهی دنیای اطراف خود را تغییر دهیم؟

 

عصر، عصر بیداری است. ملت ها به پا خواسته اند و به سوی بیداری قدم برداشته اند و این بزرگترین نشانه ظهور است ...ظهور نزدیک است نزدیک.

متن کامل:

مولانا عمران نزار حسین, محقق و نویسنده مسلمان و شخصیتی شناخته شده در جهان سیاست و اقتصاد, مسائل اجتماعی و بین المللی, که از علمای اهل سنت حنفی می باشد. این جملات برگرفته از گفتار وی است:

تمدن مدرن غرب مفهومی نانوشته از مفهوم پایان تاریخ دارد که به سرزمین مقدس مربوط است.در تمدن مدرن غرب بازیگری در حال بازی است که به طور پیوسته از تمدن مدرن غرب برای کسب اهدافش بهره می برد.یک بازیگر فعال وجود دارد.دجال و مسیح دروغین.

رسول خدا حضرت محمد (ص) در طول زندگیشان ما را از وجود دجال در جهان آگاه کرده است.پیامبر فرمودند:وقتی دجال به این دنیا بیاید، چهل روز در این دنیا زندگی خواهد کرد.یک روز به اندازه یک سال،یک روز به اندازه یک ماه،یک روز به اندازه یک هفته و بقیه روزهایش معمولی و عادی است.

وقتی دجال در یک روز باشد که به اندازه یک سال طول می کشد،بریتانیا مقر وی خواهد بود.وقتی دجال به روزی میرسد که به اندازه یک ماه است،ایالات متحده آمریکا به مقر وی تبدیل میشود.و در نهایت در مرحله ای از عمرش به روزی میرسد که یک هفته به طول خواهد انجامید به خانه اش در سرزمین مقدس باز میگردد.

دجال مرحله ی اول- یک روز همانند یک سال-را هنگامی ک بریتانیا بزرگترین قدرت در جهان به شمار میرفت و پوند استرلینگ ارز بین المللی بود کامل کرده است. از آنجا دجال به مرحله ی دوم-یک روز همانند یه ماه-وارد شد و آمریکا بریتانیا را پشت سر گذاشت و قدرت اول جهان شد و دلار آمریکا ارز بین المللی و جهانی شد.اکنون ایالات متحده آمریکا در حال از دست دادن قدرت است واسرائیل در شرف قدرت اول جهان شدن و جانشین آمریکا شدن قرار دارد.

اما ارز بین المللی جدید چه خواهد بود؟؟؟؟

شاید افرادی این سخنان و تحلیل ها را قبول نکنند.بگذارید از یک جنبه دیگر به قضایا نگاه کنیم.

اگر آزادی سرزمین مقدس در سال 1917 توسط ارتش انگلیس را یک اتفاق نظامی و از روی شانس بدانیم،اگر حکومت انگلیس ها را از سال 1918 تا 1948 بر این سرزمین را نیز تصادفی تلقی کنیم،اگر بازگشت یهودیان به سرزمین مقدس دوهزار سال بعد از اینکه از این سرزمین اخراج شدند دوهزار سال بعد از اینکه از ورود مجدد آنها به این سرزمین جلوگیری شده بود تا آنکه آن سرزمین را به عنوان سرزمین خودشان ادعا کنند این هم از روی شانس و اقبال باشد،حتی اگر تولد کشوری به نام اسرائیل را به چنین کشور قدرتمندی اتفاقی بدانیم،باقی ماجرا اینگونه تحلیل میشود که اسرائیل به زودی به عنوان کشوری حاکم قدرت را از دست آمریکا خارج خواهد کرد.

اگر همه آن اتفاقاتی که رخ داده است از روی اتفاق و شانس و اقبال امکان پذیر بوده و رخ داده بنابراین،این اتفاق هم امکان پذیر است.مطمئن باشد و یقین داشته باشید ک امکان پذیر است و اتفاق می افتد.

اما کار بسیار مهمی که آمریکا باید بخاطره اسرائیل انجام دهد،برای اینکه اسرائیل به عنوان ابر قدرت جهان از آمریکا پیشی بگیرد،این است که باید دلار و اقتصاد آمریکا سقوط کند،که قطعا با سقوط دلار آمریکا تمامی ارزهای اسکناس در جهان همواره با آن سقوط می کند.شواهد آن را هم خود مشاهده کرده اید،بحران جهانی اقتصادی.اگر باور ندارید بیشتر منتظر بمانید،منتظر سقوط کامل دلار...

اینجا باز هم این سوال باید پرسیده شود که بعد از سقوط دلار ارز بین المللی چه خواهد بود؟؟؟

بعد از گفتن همه این حرف ها و صحبت ها کلام آخر این است که آیا وقت بیداری فرا نرسیده؟

آیا زمان آن نرسیده که با آگاهی دنیای اطراف خود را تغییر دهیم؟

عصر،عصر بیداری ست.ملت ها به پا خواسته اند و به سوی بیداری قدم برداشته اند و این بزرگترین نشانه ظهور است....ظهور نزدیک است نزدیک.

 منابع:

1- زندگینامه شیخ عمران حسین در ویکیپدیا

2- سایت رسمی شیخ عمران حسین

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا