تولید بیش از 9 هزار تن کنسانتره فسفات در سه ماهه اول سال 92

مسئول روابط عمومی مجتمع معدنی فسفات آسفوردی بافق در این باره گفت: کارکنان پرتلاش مجتمع معدنی و صنعتی فسفات آسفوردی در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی با همت و تلاش به وظیفه ملی و شغلی خویش عمل کرده و حماسه ای اقتصادی خلق کردند.

" عباس اولیایی" با اشاره به تولید 7هزار و 775 تن کنستانتره فسفات در اردیبهشت 91 خاطر نشان کرد : کارکنان پرتلاش این واحد معدنی و صنعتی توانستند با همت و عزم جدی برگ زرین دیگری بر افتخارات این مجمتع بیافزایند و آن ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره فسفات به مقدار 9هزار و 41 تن طی سه ماهه اول سال می باشدو

به گفته اولیایی این رکورد 16.2درصد بیشتر از رکورد قبلی و 33 درصد بیشتر از متوسط تولید سه ماهه اول سال 91 می  باشد.

وی افزود : مجموع تولید کنسانتره  فسفات در سه ماهه اول سال جاری 20978 تن می باشد که نسبت به تولید مشابه سال قبل (20341تن) رشدی معادل 3.1درصد را نشان می دهد.

مسئول روابط عمومی مجتمع فسفات اسفوردی بافق با اشاره به راه اندازی خط تولید کنسانتره آهن بعد از 14 سال توسط کارشناسان و کارکنان مجتمع گفت: هم اکنون با تولید بیش از 6 هزار و 319 تن کنسانتره آهن با متوسط عیار 62درصد سرفصل جدیدی در این مجتمع گشوده شده است.

عباس اولیایی در پایان این رکورد و عملکرد قابل تحسین را نتیجه الطاف بی کران الهی ، همت و تلاش مدیران ، کارشناسان و کارکنان مجتمع معدنی فسفات و حمایت و پشتیبانی معاونت بهره برداری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ذکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا