مدیر کل امور مالیاتی استان یزد گفت: طرح دریافت اظهارنامه های مالیاتی همزمان با سراسر کشور از اول تیرماه در این استان آغاز شد.

گزارش سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان، "سید رضا نور بخش " افزود: نسخه اينترنتي اظهارنامه هاي جديد مالياتي در پايگاه اينترنتي سازمان امور مالياتي به نشاني WWW.TAX.GOV.IR در دسترس فعالان اقتصادي و صاحبان مشاغل قرار دارد و این اداره کل آماده دريافت اظهارنامه هاي تکميل شده ماليات هاي مستقيم عملکرد سال گذشته مودیان مالیاتی است.

وی مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی را پایان تیرماه اعلام کرد و افزود: موديان علاوه بر پايگاه اينترنتي سازمان امور مالياتي مي توانند به صورت حضوري اظهارنامه هاي مالياتي را از اداره مالياتي استان و شهرستان ها دريافت و پس از تکميل و مهر امضا، آن را به صورت دستي يا با پست به همان ادارات تحويل دهند.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با بیان اینکه ارائه اظهارنامه به صورت الکترونيکي موجب صرفه جويي در وقت و هزينه موديان و سازمان امور مالياتي می شود، افزود: مودياني که اظهارنامه هاي خود را به صورت الکترونيکي به ادارات امور مالياتي ارسال کنند از تسهيلات مالياتي بهره مند می شوند.

این مقام مسوول اضافه کرد: این گونه افراد می توانند 40 درصد ماليات را نقد و بقيه به صورت اقساط  تا دیماه سال جاری پرداخت کنند.

نوربخش اضافه کرد: همچنین مودیانی که بخواهند اظهارنامه خود را به صورت دستی ارائه  نمایند باید مالیات خود را به صورت نقد پرداخت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا