محمد مهدی زارع گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از مورخ چهارم تیرماه 1392 لغایت هیجدهم مرداد ماه 1392 در سطح استان به مرحله اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، زارع اظهار داشت: این طرح با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی های مرسوم این ماه صورت می گیرد.

وی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد خاطر نشان کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با بسیج همه امکانات و نیروهای تحت اختیار و به خصوص با استفاده از توان ظرفیت تشکل های صنفی و نهادهای مردمی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

زارع اظهار داشت: همچنین از توان بخش خصوصی نیز برای بازرسیها استفاده خواهد شد و بازرسان و کارشناسان اصناف نیز تمام توان نظارتی خود را به کار خواهند بست. ضمن اینکه انجمنهای حمایت از حقوق مصرفکنندگان نیز در سطح  استان در اجرای طرح همکاری خواهند داشت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا