یزدفردا:معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در آستانه ماه مبارک رمضان ازبرپایی دو نمایشگاه ضیافت از 12 تیرماه به مدت 10روز دراین استان خبرداد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد ، ناصر رحیمی افزود: در آستانه ماه مبارك رمضان و با هدف تسهيل در تامين مايحتاج ضروري شهروندان و عرضه مستقیم و بی واسطه کالاهای اساسی و پرمصرف شهروندان نمايشگاهي تحت عنوان "ضيافت" در دو نقطه شهر ، محل دائمی نمایشگاهای استان و محل سازمان تعاون روستایی بدلیل دسترسي آسان همه شهروندان به اين مكان راه‌اندازي مي‌شود.  

 

وی اقلام ارائه شده در این نمایشگاه را شامل مواد پروتئینی، گوشت ، مرغ ،تخم مرغ، روغن ، سبزیجات، خرما، زولبیا و بامیا، انواع برنج ، قند و شکرو... عنوان کرد و اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت وکالاها با قیمت مصوب در این نمایشگاه به فروش می رسد و برخی از کالاها نیز با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می شود.



رحیمی  با بیان اينکه این نمايشگاه از 12 تیرماه آغاز به‌كار مي‌كند و تا 10 روز برپا خواهد بود گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان یزد گزارش دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا