یزدفردا :فروشگاه بزرگ عرضه کننده محصولات سونی در محل  مجتمع شهاب یزد اففتاح شد.

 

در این مراسم که جمع کثیری ازشهروندان یزدی به همراه نمایندگان شرکت آرمان همراه آرین که تنها نمایندگی انحصاری سونی می باشد حضور داشتند این فروشگاه آغاز بکار کرد.

   

به گفته علوی مدیر این نمایندگی، این فروشگاه در یزد تنها فروشگاه عرضه کننده محصولات موبایل سونی در یزد است.

مدیرشرکت آرمان همراه آرین (نماینده انحصاری شرکت سونی در ایران)گفت:نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت سونی نهایتا تا پایان تابستان سالجاری در یزد آغاز بکار می نماید.

 

حسین خانلو طی مراسم افتتاح فروشگاه بزرگ عرضه کننده محصولات سونی در یزد با بیان این خبر افزود:در حال حاضر نمایندگی سونی در شهر؛شیراز،اصفهان،رشت ،تهران و مشهد فعالیت می نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایندگی این شرکت در یزد نهایتا تا پایان تابستان سالجاری در یزد آغازبکار می نماید،اظهار داشت:بنا داریم تا پایان سالجاری نیز در15 استان دیگر،نمایندگی خدمات پس از فروش سونی را افتتاح نماییم.


 

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات شرکت سونی برای محصولاتی که به تایید شرکت برسند،رایگان است،گفت:هزینه های پستی خدمات سونی در سراسر کشور رایگان خواهد بود.

 

نماینده انحصاری شرکت سونی در ایران افزود:خدمات به محصولات ظرف مدت کوتاه از طریق کارشناسان مجرب و آموزش دیده نهایتا در مدت کمتر از 10روز صورت می گیرد.

 

خانلو همچنین به مشتریان شرکت سونی توصیه نمود که تایید صحت گارانتی خود را از طریق سامانه 10007676و یا از طریق سایت www.aryanmena.com   پیگیری نمایند.

وی گفت: بهترین کیفیت ،ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلب رضایت مشتری از مهمترین  اهداف شرکت سونی در ایران است.

گفتنی است نمایندگی خدمات پس از سونی در یزد نهایتا تا پایان تابستان سالجاری با هدف؛سهولت خدمات،جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات مناسب آغازبکار می نماید.


شایان ذکر است افتتاح فروشگاه بزرگ عرضه کننده محصولات سونی همزمان با پنجمین آغاز شروع بکار مجتمع شهاب بود.




 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا