استاندار يزد در سفر به شهرستان تفت از بخش دياليز و بيماران بيمارستان اين شهرستان ديدن كرد .


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد استاندار يزد در سفر به شهرستان تفت بخش دياليز بيمارستان شهيد بهشتي اين شهرستان ديدن كرد و به عيادت حجه الاسلام حسنعلي امام جمعه اين شهرستان رفت .
محمد رضا فلاح زاده از بخش قلب و عروق و ccu اين بيمارستان هم كه با 50 درصد پيشرفت فيزيكي در حال ساخت است بازديد كرد و با پيشرفت ساحت اين بخش از بيمارستان كه جزو مصوبات سفر رياست جمهوري است از نزديك آشنا شد .
بخش قلب و عروق بيمارستان شهيد بهشتي تفت با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال در فضايي به وسعت 500 متر مربع ساخته مي شود كه براي تجهيز اين بخش از بيمارستان بيش از سه ميليارد ريال تجهيزات نياز است . در بازديد استاندار از بيمارستان شهيد بهشتي تفت بخش پاتولوژي اين بيمارستان هم با حضور محمد رضا فلاح زاده به بهره برداري رسيد اين بخش در فضايي به وسعت يك صدمتر مربع و با اعتباري بالغ بر 200 ميليون ريال به بهره برداري رسيد .

استاندار يزددر ادامه بازديد خود از بيمارستان شهيد بهشتي تفت از بيماران عيادت كرد و خواستار رسيدگي به دستگاه ها و تجهيزات فرسوده اين بيمارستان شد .

محمد رضا فلاح زاده بااشاره به افزايش بيماران سرطاني و قلبي دراستان از مسئولان بهداشتي و درماني استان خواست از تمام ظرفيت ها و پنانسيل هاي موجود در استان براي كاهش – درمان و مبارزه بااين بيماري ها استفاده كنند .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا