مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد گفت: در رمضان امسال بیش از 3 هزار سبد کالا در قالب طرح همیان مولا بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "رمضان باقری" با بیان این مطلب افزود: به منظور تأمين مايحتاج غذايي خانواده هاي ايتام و نيازمند تعداد 3 هزار بسته سبدكالا در قالب طرح ارزشمند هميان مولا بين خانواده هاي تحت حمايت کمیته امداد بهاباد توزیع گردید.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته اکرام و با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان در بین مردم و به منظور مشارکت تمام خانواده‌ها در امر کمک به نیازمندان، هر ساله طرح همیان مولا همزمان با هفته اکرام و اطعام نیازمندان، اجرایی می شود.

 باقری ادامه داد: برای مشارکت در این طرح معنوی هر خانواده می‌تواند با توجه به توان مالی خود اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، چای، قند و شکر را به کمیته امداد تحویل دهد تا این نهاد نسبت به توزیع آنها در بین نیازمندان و محرومین اقدام نماید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد طرح همیان مولا را برگرفته از سیره عملی حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) در کمک به فقرا و نیازمندان و احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی و مشارکت هرچه بیشتر مردم در یاری رساندن به نیازمندان است.

به گفته رمضان باقری توزیع یک تن برنج بین مددجویان، اجرای طرح های مشارکتی همچون اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه، شجره طیبه و غیرو و حضور همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهاباد در ضیافت رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان بهاباد در رمضان 92، بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا