اولین یادبود شهدای خبرنگار یزد توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد برگزار شد

 موسسه ثامن‌الحجج (ع) استان یزد امروز در مراسمی ضمن تجلیل از خبرنگاران، برای نخستین بار یاد و خاطره شهدای خبرنگار یزد را با حضور مادر شهیدان اخباریه گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد، محمود عظیمی نیا در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار استان یزد خصوصا شهیدان اخباریه ، هدف از این مراسم را تجلیل از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی بیان کرد و گفت: موسسه ثامن الحجج(ع)  استان یزد حمایت وتکریم از خبرنگاران را تکلیف خود می داند و در راستای حمایت از این قشر زحمت کش از هیچ گونه حمایتی دریغ نمی کند.

 سرپرست منطقه مرکز در این مراسم با اشاره به بخشی از فعالیت‌های موسسه ثامن‌الحجج (ع) استان یزد، مهم‌ترین فعالیت‌های این موسسه را سرمایه‌گذاری در صنعت و طرح های اقتصادی استان یزد عنوان کرد و افزود: با این اقدام کمک قابل توجهی به دولت برای اشتغال‌زایی انجام داده‌ایم.

عظیمی‌نیا تصریح کرد: رویکرد این موسسه، همکاری و تعامل با دولت‌ است و از این پس نیز این رسالت خود را به ویژه در بخش اشتغال‌زایی انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه موسسه ثامن‌الحجج (ع) استان یزد فعالیت در عرصه های مذهبی ، فرهنگی ، ورزشی و بخصوص  امور خیریه را سرلوحه کار خود قرار داده است ،اقداماتی  از جمله ساخت بخش های icu  و وی ای پی بیمارستان شهید صدوقی یزد  و موظف بودن هر یک از شعب استان برای تحت پوشش قرار دادن سالانه پنج خانواده از ایتام را عنوان کرد.

 

در این مراسم محمود عظیمی‌نیا، سرپرست موسسه ثامن‌الحجج (ع) منطقه مرکز از مادر شهیدان اخباریه، به عنوان شهدای خبرنگار استان یزد تجلیل کرد.

گفتنی است در این مراسم از تفاهم نامه ای که مابین موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)استان یزد و خانه مطبوعات استان یزد به امضا رسیده بود رونمایی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا