شهرداری یزد و اداره کل آموزش و پرورش با امضای تفاهم‌نامه تبادل اطلاعات مکانی و توصیفی، تهیه اطلس مدارس شهر یزد را امکان‌پذیر نمودند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور شهردار یزد و مدیر کل اموزش و پرورش استان برگزار گردید طرفین تفاهم‌نامه‌ی مبادله اطلاعات توصیفی و مکانی را در قالب سامانه جامع SDI امضا کردند.

در این جلسه عظیمی‌زاده و رحیمی‌نژاد بر ضرورت وجود سامانه جامع اطلاعاتی شهری تاکید نمودند. مدیر سامانه جامع اطلاعات شهری یزد (SDI) در حاشیه این جلسه گفت این سامانه در راستای استفاده بهينه از اطلاعات و برقراري اطلاعات پايه صحيح و موثر و به‌روز میان ارگان‌های شهری توسط سازمان فاوا شهرداری یزد سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

سرسنگی ادامه داد در راستای این تفاهم نامه سازمان فاوا با همکاری آموزش و پرورش لایه های مکانی مدارس  شهر یزد را کامل نموده و بر روی نرم افزار مذکور بارگذاری می­نماید.

وی ادامه داد با تکمیل و تصحیح اطلاعات مدارس سطح شهر توسط اداره کل آموزش و پرورش، امکان تهیه اطلس مدارس و استفاده آن در ایام نوروز به وجود  می آید.

شایان ذکر است سامانه جامع اطلاعات شهری یزد با امضای تفاهم نامه میان ارگان‌های مختلف شهری یزد از جمله سازمان برق، آب و فاضلاب، گاز و ثبت اسناد با محوریت شهری یزد در حال تکمیل می‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا