همزمان با هفته تعاون، خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی پیشگامان عصر ارتباطات با حضور وزیر تعاون، معاونین، استاندار و مسئولین استانی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین آغاز به کار خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی پیشگامان گفت: دولت با تکیه بر تدبير و اميد در پیشبرد اهداف خرد و کلان خود حمايت از تعاوني ‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

علی ربیعی با اشاره به توانمندی تعاونی ها اظهار داشت: تعاونی‌ ها توانمندی و توانایی بالایی دارند و اگر همفکری و همراهی نخبگان را با خود داشته باشند رشد اقتصادی را به همراه می‌آورند و تعاونی ها باید در چرخه اقتصادی کشور به کار گرفته شوند.

وزیر تعاون در پایان اظهار امیدواری کرد: مجموعه گروه تعاونی پیشگامان همانگونه که در تمامی زمینه ها پیشگام بوده اند با افتتاح این کارخانه روز به روز بر افتخارات خود بیفزایند.

مدیر عامل پیشگامان عصر ارتباطات هم در این مراسم گزارشی از روند اجراء این خط تولید ارائه داد.

حمید رضا کریم نژاد گفت: این کارخانه در سال 1385 با هدف تولید تجهیزات IT و مخابراتی تاسیس شد که در حال حاضر به تولید محصولاتی از قبیل سیستم های حضور و غیاب، پارکینگ هوشمند، سامانه هوشمند مانیتورینگ دما و رطوبت و بوردهای هوشمند می پردازد.

کریم نژاد افزود: خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی با استفاده از جدیدترین امکانات روز پیشگامان عصر ارتباطات وابسته به گروه تعاونی پیشگامان و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و به روزترین ماشین‌آلات انجام شده است.

این خط تولید توان تولید 180 هزار قطعه در ساعت را دارد و با راه اندازی این خط تولید در استان یزد زمینه اشتغال‌زایی برای 80 نفر از جوانان و نیروهای متخصص در این حوزه فراهم خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا