محمد رضا شوق الشعراء

محمدرضا تابش، خواهرزاده خاتمی، کسی که در انتخابات قبل از دوم خرداد در اردکان 1313 رای آورد و اما توانست که از بعد دوم خرداد تا بحال، بدلیل مستقل بودن حوزه اردکان چهار دوره به مجلس راه یابد، و نسبت به دیگر نمایندگان استان یزد در مجلس، از تجربه و سابقه و قدرت بالاتری برخوردار می باشد، با توجه به پیگیری هایی که برای توسعه و پیشرفت اردکان شصت- هفتاد هزار نفری انجام داده و روابطی که با هیئت دولت و هاشمی و خاتمی و روحانی دارد، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استانداری یزد باشد، بشرط آنکه اردکان را مرکز استان یزد نکند!
تعصب تابش بر روی اردکان کوچک است و اما اگر این تعصب و تفکر گسترش یابد، می تواند استان یزد را وارد مرحله دیگری از توسعه بنماید؛ که اولین آن برقراری عدالت حوزه انتخاباتی در استان یزد می باشد. حالا که حوزه تفت و میبد، بدلیل فوت یحیی زاده نماینده ای در مجلس ندارد، و گزینه مورد تائید جوکار و زارع زاده، مورد تائید تابش نمی باشد، و نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز بر روی گزینه دیگریست، انتخاب دکتر تابش بعنوان استاندار یزد، مزیت های زیادی برای یزد و استان یزد خواهد داشت.
تبصره اول:عقل و منطق حکم می کند، حالا که چهره هایی چون بابایی و پاکنژاد  و اولیاء و سفید و کلانتری نمی توانند استاندار یزد شوند، کسی که اصولگرایان بیشتر از اصلاح طلبان قبولش دارند، استاندار یزد شود. محمدرضا تابش، عقلانی ترین گزینه در دوران اعتدال است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا