سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس جشن بزرگ پیروزی را همراه با نورافشانی و برنامه های متنوع فرهنگی در پارک بزرگ شهر برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، جهت بالا بردن روحیه نشاط و امید در ایامی که به پاسداشت حضور حماسی قهرمانان دفاع مقدس گرامی داشته می شود  این سازمان برنامه های  متنوعی برنامه ریزی نموده  که اهم این برنامه ها  برپایی ایستگاه مشاوره  دفاع مقدس در پارک کوهستان با همکاری بنیاد حفظ آثار ،  فضاسازی سطح شهر با همکاری دستگاه های فرهنگی مرتبط  است.

همچنین نمایش عمومی فیلم های دفاع مقدس هرشب در پارک بزرگ آزاد شهر ازجمله برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس  توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد  است.

حضور خانواده ها در برنامه های هفته دفاع مقدس علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فداکاری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث خواهد شد تا شهروندان  ساعاتی را درجمع خانواده با یاد و خاطره رشادت های بزرگمردان این انقلاب بگذرانند .  

گفتنی است "مراسم جشن بزرگ  پیروزی"  همراه با نورافشانی و دیگر برنامه های متنوع ، در تاریخ  چهارم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء  در محل پارک بزرگ شهر یزد برگزار می شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا