به گزارش یزد فردا:جامعه فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد، به عنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت در حوادث و فوریتهای پزشکی، ضمن تقدیر از زحمات دکتر سید جلیل می‌رمحمدی در طی زمان ریاست خود، انتصاب دکتر محمدرضا می‌رجلیلی به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی را تبریک گفتند.

دکتر محمد حسن نجفی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به نمایندگی از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، ضمن تبریک این انتصاب و آرزوی توفیق روز افزون برای خدمت هرچه بیشتر به مردم، حوزه اورژانس پیش بیمارستانی را حوزه‌ای حساس دانست و خواستار نگاه ویژه ریاست دانشگاه به این حوزه شد.

دکتر نجفی به نیابت از تمامی همکاران خود در جامعه فوریت‌های پزشکی از زحمات دکتر سید جلیل می‌رمحمدی در طی دوره ریاست دانشگاه قدردانی نموده و افزود، امیدوارم حمایت از جامعه فوریت‌های پزشکی و تلاشگران خط مقدم دانشگاه علوم پزشکی، در برنامه‌های زمان بندی شده ریاست دانشگاه در اولویت باشد.

جامعه فوریت‌های پزشکی استان یزد، به مصداق کلام حضرت حق «وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا» (سوره مائده، آیه ۳۲)، مثل همیشه در تلاش است تا در راستای نجات جان آدمیان، گام بردارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا