به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی(ره) شهرداری یزد بسیجیان شهرداری به همراه خانواده هایشان از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید کردند.

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد بسیجیان عضو پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی(ره) به همراه خانواده هایشان از مناطق عملیاتی حاج عمران، نصر 7 و الفجر4 و والفجر 10 در شهرهای پیرانشهر، سردشت ، بانه و مناطق مرزی تمرچین و سیرانوند بازدید نمودند و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره)، شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران عزیز، قبور مطهر شهدای گمنام آرمیده در این مناطق را زیارت کردند.
در این بازدید شرکت کنندگان با توضیحات راویان دفاع مقدس در جریان حماسه آفرینی های فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی مذکور قرار گرفتند.
تشکیل حلقه های صالحین، قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل، برگزاری نماز جماعت، خرید از بازارچه های مرزی و زیارت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در شهر قم از دیگر برنامه های این سفر بود.
گفتنی است با پیگیریهای مستمر پایگاه مقاومت شهید صدوقی(ره) شهرداری یزد هر ساله کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، شمال غرب و غرب کشور اعزام می شوند که همواره با استقبال گسترده همکاران شهرداری مواجه بوده است.
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا