عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه اعضای این کمیسیون، هفته آینده از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند، گفت:‌ این بازدید با هدف بررسی عملکرد این واحدها و آشنایی با مشکلات پیش‌روی آن انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ، محمدصالح جوکار از سفر هفته آینده اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به استان اصفهان و شهرستان نطنز خبر داد و گفت: در این سفر اعضای کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای نطنز بازدید خواهند کرد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی دانش و انرژی هسته‌ای بخشی از هویت ملت ایران است، افزود:‌‌ بازدید از تأسیسات هسته ای نطنز با هدف بررسی عملکرد این واحدها و نیز آشنایی با مشکلات آنها و تلاش در جهت رفع این مشکلات انجام می‌شود.

جوکار با تأکید بر اینکه بازدید از سایت هسته‌ای نطنز در جهت انجام امور و وظایف نظارتی مجلس است، تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس بازدید و بررسی شرایط این نیروگاه‌ها را یکی از وظایف مهم خود می‌دانند، از این‌رو هر چند ماه یک بار از تأسیسات هسته‌ای کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به نقش سایت هسته‌ای نطنز در دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، یادآور شد: به‌طور حتم حراست و رفع مشکلات این مناطق از سوی مسئولان و دستگاه‌ها بسیار ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر اینکه در هفته‌های آینده گزارشی از بازدید سایت هسته‌ای نطنز در این کمیسیون قرائت می‌شود، گفت: حفاظت و حراست از مراکز هسته‌ای کشور یک وظیفه شرعی و قانونی بوده و اعضای کمیسیون از عمل به این وظایف کوتاهی نمی‌کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا