انجام اقدامات ترافیکی شهرداری یزد و تعامل سازنده شهرداری با راهنمایی و رانندگی باعث کاهش 63 درصدی متوفیان موتورسیکلت سوار در شش ماهه اول سالجاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته شد.

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در بازدید سرزده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های ترافیکی شهرداری موضوع کاهش 63 درصدی متوفیان موتورسیکلت سوار در شش ماهه اول سالجاری نسبت به شش ماهه مشابه سال گذشته مطرح شد که از آن به عنوان نتیجه تعامل سازنده بین شهرداری و راهنمایی رانندگی تعبیر می شود.
در این بازدید که با حضور شهردار یزد، و رئیس پلیس راهور استان و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد به انجام رسیده از خدمات شایسته شهرداری در زمینه ارتقاء سطح ایمنی عابران پیاده و معابر تقدیر شد.
همچنین مهندس نوروزی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پیاده رو سازی ها، خط کشی های عابر پیاده و نقوش نوشتاری در محدوده برخی از مدارس شهر بازدید نمود.
اصلاح هندسی تقاطع ها بهبود عبور و مرور در شهر نظیر بازگشایی و چراغدار نمودن تقاطع بلوارهای پروفسور حسابی – دانشجو، بلوارهای استقلال – جمهوری و شهید عابدی- شیخ کلینی با بلوار 17 شهریور نیز از دیگر اقدامات شهرداری در زمینه بهبود ترافیک می باشد که برای بازدید کنندگان مطرح شد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا