در بازدید شهردار یزد از منطقه دو که به تازگی پیاده رو سازی خیابان خرمشهر، جدولگذاری و آسفالت ابتدای خیابان شهدای حسن آباد و زیرسازی کوچه های محله شید آباد در آن انجام شده، اهالی منطقه حسن آباد سنگ صبوری  می خواستند تا درد دلها و شکایات آنها را از وضعیت اسف بار دفع فاضلاب بشنود.

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در بازدید مهندس عظیمی زاده از منطقه دو که به همراه مدیر منطقه به انجام رسید مسائل و مشکلات طرحهای عمرانی حسن آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این بازدید اهالی محل قصه پر غصه دفع فاضلابهای روباز و سطحی بخشی از منطقه حسن آباد را که وضعیت اسف باری دارد برای شهردار گفتند و از بوی بد پسابهای فاضلاب، عواقب بهداشتی و شیوع بیماریها و هزینه های تخلیه که امان مردم را بریده است شکایت کردند.
گفتنی است با وجودی که مسائل مطرح شده از سوی مردم به حوزه فاضلاب شهری و شرکت آب و فاضلاب ربط پیدا می کند اما شهردار با شنیدن درددلهای مردم وظایف شهرداری و انجام طرحهای عمرانی را در منطقه یاد آور شد و بر هر گونه تعامل و همکاری شهرداری با شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب منطقه تأکید نمود.
در این بازدید شهردار همچنین از کتابخانه علامه جعفری نیز دیدن کرد.
یادآور می شود به تازگی در منطقه دو شهرداری پیاده روسازی خیابان خرمشهر به مساحت 3500 متر مربع با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ابتدای خیابان شهدای حسن آباد به مساحت پنج هزار متر مربع با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و زیرسازی کوچه های محله شید آباد به مساحت 7200 متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر 580 میلیون ریال به انجام رسیده است.
همچنین پارک بزرگ حسن آباد نیز در این منطقه از شهر در حال احداث می باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا