امام جمعه شهرستان بهاباد گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی است که جوشش انفاق را در جامعه ایجاد می کند و این امر بسیار اهمیت دارد.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حجت الاسلام سیف ا... دهقانی" در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان این مطلب افزود: کمک به فقرا و نیازمندان عبادت است که بحمدا... کمیته امداد در این امر هم موفق بوده و هم توانسته تا حدود زیادی رضایتمند عمل کند.

وی مسأله اشتغال را یکی از مهمترین مسایل هر جامعه عنوان کرد و بر تشگیل کمیته ای برای اشتغال مردم به ِویژه نیازمندان تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم در این دیدارخدمت رسانی به محرومین و نیزامندان و همچنین تلاش برای توانمند کردن آنها را از مهمترین شاخصه های این نهاد انقلابی عنوان کرد.

محمد اکبری اضافه کرد: با  مشارکت همگانی مردم و خیّرین و نیکوکاران در عرصه خدمات کمیته امداد، می توانیم طرح ها و فعالیت های این نهاد را در راستای رفع نیاز محرومین موفق تر انجام دهیم.

در پایان این دیدار، رمضان باقری- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد، گزارشی از عملکرد شش ماهه این نهاد ارائه کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا