همزمان با هفته ازدواج نخستین نشست مجمع خیرین ازدواج استان یزد در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نخستین نشست مجمع خیرین ازدواج استان یزد به مناسبت هفته ازدواج با حضور محمدرضا بابایی معاون برنامه ریزی استاندار، عزیزالله سیفی فرماندار ، عباس دهقان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد، پارسانیا مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد وجمعی از خیرین در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد.

در این مجمع نبوی زاده ، باغستانی ، شکوهی ، اعتمادیان ، حجت الاسلام زارع ، حسینی مطلق ، عظیمی نیا ، عبدالهی و عزت یادگار به عنوان اعضاء حقیقی و مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج به عنوان اعضاء حقوقی هیئت امناء مجمع خیرین ازدواج انتخاب شدند.

همچنین نجفی و پارسائیان به عنوان اعضاء علی البدل و رادمنش به عنوان بازرس این مجمع منصوب شدند.

در ابتدای مراسم عباس دهقان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک هفته ازدواج، اظهار داشت: با توجه به فعالیت های ۱۳ گانه اداره ورزش و جوانان که یکی از آن ها بحث ازدواج است و برای ساماندهی آن معیین شد مجمع خیرین ازدواج در استان یزد راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع آموزش‌های صحیح بر پایه اصول اخلاقی یکی از مهمترین موضوعات است تا هم جوانان و هم خانواده‌ها از این طریق مسئله ازدواج آسان را رقم بزنند که در این صورت کاهش مشکلات بعدی در بین زوجین و در واقع ازدواج پایدار را شاهد خواهیم بود.

دهقان افزود: در حقیقت این مجمع به صورت هیئت امنا از خود مردم و خیرین در سطح استان تشکیل خواهد شد که حمایت های خود را از جوانان در بحث ازدواج انجام می دهند.

وی اذعان کرد: اعضای این مجمع با سیاست گذاری خود مسیر را برای ازدواج آسان جوانان محیا می کنند.

در ادامه این مراسم علی پارسانیا مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان یزد به ارائه عملکردی از مجموعه فعالیت های شبکه فعالین ازدواج در یزد پرداخت و گفت: این مجمع با همکاری عده‌ای خیر در راستای کمک به امر ازدواج جوانان و برطرف شدن مشکلات مادی و معنوی راه اندازی شده است.

وی به اهداف مجمع خیرین ازدواج اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ ازدواج، نیازهای جوانان در مراحل مختلف ازدواج، تجمع کمک های خیرین در این زمینه و تشویق خیرین در ترویج سنت ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ها از اهداف این مجمع است.

در پایان مراسم محمدرضا بابایی معاون استاندار ابراز کرد: هر بخش خصوصی به عنوان یک بخش اجتماعی باید پشتیبان مردم باشد و در راستا ی بحث ازدواج آسان کمک های خود را از جوانان برای این امر خیر دریغ نکند.

وی افزود: امید است هر چند وقت یکبار این مجمع تشکیل شود و مسائل و مشکلات جوانان در خصوص ازدواج مورد بررسی و کمک های لازم از خیرین جمع آوری شود.

yazdsport.ir/news

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا