مدیر باشگاه گلساپوش یزد گفت : برای پیروزی به مصاف تیم ویژن تهران خواهیم رفت و امیدوارم تماشاگران شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند.

حسن میرحسینی مدیر باشگاه گلساپوش یزد در رابطه با چگونگی وضعیت بازیکنان این باشگاه برای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر اظهار داشت: با تصمیم خوب کمیته فوتبال ساحلی مبنی بر برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر بصورت رفت و برگشت قطعا" شاهد این خواهیم بود که تماشاگران و علاقمندانی که در طول هفته های برگزاری مرحله مقدماتی لیگ برتر با حضور در ورزشگاههای ساحلی تیم های خود را مورد تشویق قرار دادند در این مرحله نیز شاهد دیدارهای زیبایی با حضور بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی کشورمان باشند .

وی افزود :  بازیکنان گلساپوش یزد با انجام تمرینات منظم در امادگی کامل به سر می برند و امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشاگران یزدی در ورزشگاه سلمان یزد به یک نتیجه قابل قبول دست یابیم و در مجموع بتوانیم جواز حضور در دیدار فینال لیگ برتر را کسب کنیم.

میرحسینی همچنین ادامه داد: باشگاه ویژن تهران یکی از باشگاههای صاحب نام در کشور بوده که از بازیکنان ملی پوش سود می برد و در حقیقت از معدود تیم هایی می باشد که دارای دو تیم یکدست است و این کار را برای هر تیمی که در مقابل آنان صف آرایی نمایند سخت خواهد کرد.

مدیر تیم گلساپوش یزد ادامه داد : البته بازیکنان گلساپوش نیز با هم متحد شدند تا در مجموع دو دیدار در یزد و تهران حضور در فینال لیگ برتر را تجربه نمایند

میرحسینی در پایان برای باشگاه ویژن تهران آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری نمود که شاهد یک دیدار زیبا و جوانمردانه از سوی هر دو باشگاه گلساپوش یزد و ویژن تهران در روز سه شنبه باشیم.

لازم به ذکر است تیم گلساپوش یزد در دیدار رفت مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی روز سه شنبه 30 مهرماه از ساعت 15 در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد پذیرای تیم ویژن تهران خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا