به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم جشنی در زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) یزد برگزار شد.

این مراسم شنبه شب 27 مهرماه با حضور عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، عباس دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هدایت شرفی الدینی معاون فرهنگی و امور جوانان و کامران قربانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل ، محمدامیرخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، عطاری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان ، محمدحسین ارزانش رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی استان و جمعی از کهن کسوتان ، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار و جمعی از باستانی کاران با مرشدی علیرضا حجتی به انجام ورزش زورخانه ای پرداختند.

در این مراسم که با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار گردید از جعفرپور رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای و سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان یزد تجلیل و قدردانی شد.

 از سوی هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان از علی حسین زاده مرشد تیم ملی جوانان و ایمان طالعی میاندار یزدی که موفق به کسب مدال در مسابقات کشوری شده بودند تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمدامیرخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و محمد صالح عسکرشاهی مدیرعامل باشگاه فولاد یزد و حامی ورزش زورخانه ای با اهدا لوح تقدیر شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا