این جلسه با حضور دکتر میر فخرالدینی ریاست واحد، اعضای هیات رئیسه ، روسای ادارات و مدیران اجرایی و گروههای آموزشی در سالن کنفرانس حوزه ریاست این دانشگاه برگزار و از زحمات آقایان محمدرضا رحیمی در مدت تصدی مدیر اداری واحد و مهندس زهیر سراجان مدیر آموزش اسبق این دانشگاه بواسطه زحمات و خدمات ارزشمند قدردانی بعمل و همچنین احکام مدیران جدید اداری و آموزش قرائت شد

در ابتدای این مراسم دکتر محمود معین الدین معاون اداری مالی واحد یزد در سخنرانی خود ضمن خیرمقدم گفت: در راستای هر چه بهتر و بیشتر تعامل و ارتباط معاونت اداری مالی با معاونت آموزش واحد یزد این جابجایی بطور همزمان صورت گرفت تا در روند اجرای سریع برنامه ها و فعالیت ها تسریع شود و همچنین حضور مدیران جدید در حوزه اداری و آموزش منشاء خیر و برکت برای دانشگاه باشد.

وی افزود: با اصل تغییر و تحول در دانشگاه موافقیم ولی با تصمیم عجولانه مخالفم ، معتقد به سلسله مراتب هستم ، در این راستا مایل بودیم جابجایی های لازم صورت گیرد تا سیستم از یکنواختی خارج شود و پویایی مضاعف ایجاد شود، آقای رحیمی در دوره مدیریت اداری بسیار موفق بودند و انشاءا... به عنوان مدیر جدید آموزش نیز موفق باشند، همچنین آقای مهندس جعفری پور بعنوان مدیر جدید اداری که سابقه مسئولیت تدارکات و رئیس کارگزینی دانشگاه را بر عهده داشتند و با توجه به توانمندی و عملکرد شایسته و شناختی که از ایشان داشتم بعنوان مدیر جدید اداری انتخاب شدند و شک ندارم که مدیر توانمند امور اداری دانشگاه خواهند بود.

رئیس واحد ادامه داد: مهندس زهیر سراجان یکی از چهره های تلاشگر ، مدیری خوب و متعهد واحد یزد می باشد که در دوران مدیریت آموزش این دانشگاه زحمات زیادی کشیدند و در این مقطع از زمان به دلیل ادامه تحصیل ایشان در مقطع دکتری از خدمات ایشان محروم میگردیم و انشاءا...  در سالهای آینده از ایشان در قسمت های دیگر دانشگاه استفاده خواهد برد.

دکتر میرفخرالدینی در ادامه گفت: رویکرد ما این است که مدیران جوان پرورش دهیم و از افرادی که جوان و پتانسیل های بالایی دارند در اداره کردن دانشگاه مشارکت کنند

دکتر میرفخرالدینی در ادامه اظهار داشت: بخاطر شناخت و تجربه ترجیح می دهیم در جابجایی ها، افراد همان حوزه خود انتخاب شوند، من نیازمند مشورت همه شما هستم تا  دانشگاهی پویا و کارآمد داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با توفیق روز افزون موجبات توسعه و ارتقاء خدمت رسانی موثر و مطلوب را برای این واحد دانشگاهی به ارمغان آورید.

لازم به ذکر است در پایان با لوح تقدیر از زحمات مدیران تقدیر شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا