همزمان با هفته‌ي پدافند غيرعامل، مانور تست مولدهاي اضطراري برق، در مركز ديسپاچينگ توزيع با حضور مديركل پدافند غيرعامل استانداري، مسئول پدافند غيرعامل شركت برق منطقه اي يزد و تني چند از مسئولين صنعت برق استان برگزار شد.

در اين مانور كه به مدت ۲ساعت به طول انجاميد؛ مولدهاي اضطراري برق تعدادي از مراكز حساس ، مورد تست و كنترل قرار گرفتند و نقاط قوت و ضعف بررسي شد و سپس در جلسه‌ي ارزيابي اين مانور، محمدرضا صباغيان مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد، ضمن بيان اينكه وجود مولد برق اضطراري در ادارات و سازمان ها خصوصا مراكز حساس لازم و ضروري است؛ بر افزايش سطح اگاهي و آمادگي دستگاه هاي خدمات رسان در برابر حوادث احتمالي تاكيد كرد.

وي همچنين تهديدات بالقوه نسبت به هر مجموعه را متفاوت دانست و خواستار شناسايي آن تهديدات و نقاط حساس و استرات‍ژيك و برنامه ريزي هاي لازم و تجهيز امكانات براي به خدمت گرفتن پدافند غيرعامل در سازمانهاي دولتي و خدمات رسان شد.

پس از اتمام اين مانور محمد حسين عبدالهي مسئول پدافند غيرعامل و معاون هماهنگي شركت برق منطقه اي يزد، از زحمات اداره كل پدافند غير عامل استانداري و شركت توزيع برق در هماهنگي واجراي مانور پدافند غيرعامل، تشكر كرد و هدف از اجراي اين مانور را كسب آمادگي لازم براي توسعه ي مولد هاي اضطراري در سازمان‌ها و ارتقاي سطح آمادگي آنان در برابر تهديدات بيان كرد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا