معاون امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان یزد گفت: مهلت ارسال و تکمیل اطلاعات معاملات فصلی مودیان مالیاتی در سال 91 و سه فصل اول سال 92 تا روز 28 اسفندماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " رضا رضایی " افزود: این کار بدنبال درخواست برخی از مودیان مالیاتی و در راستای تکریم آنها و تسهیل در انجام وظایف قانونی مودیان انجام می شود.

وی گفت: کلیه مودیان مالیاتی مشمول مقررات مذکور اعم از حقیقی و حقوقی که تاکنون نسبت به انجام تمام و یا بخشی از تکالیف قانونی خود اقدام نکرده اند باید به سامانه سازمان امور مالیاتی به نشانی  www.tax.gov.ir  مراجعه نموده و فرم مربوطه را  تکمیل و به صورت الکترونیکی ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین مودیان می توانند از طریق تحویل لوح فشرده تکمیل شده از طریق نرم افزار غیر بر خط (offline  ) به اداره کل امور مالیاتی استان و واحدهای تابعه در شهرستان ها این کار را انجام دهند.

معاون امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان یزد خاطر نشان کرد: عدم انجام تکالیف قانونی موجب تعلق جرائم مالیاتی خواهد شد و که وفق مفاد قانون مالیاتی های مستقیم قابل بخشش نمی باشد.

طرح ارسال اطلاعات معاملات فصلی بر اساس ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم اجرا می شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا