مهدی جاور- سرویس ورزشی یزد فردا"بالاخره مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد با توجه به نتایج ضعیفی که تیم فوتبالشان در نیم فصل اول کسب نمود و جایگاهی بهتر از آخر جدول پیدا نکردبرخلاف میل باطنی اشان با استعفای دینور زاده موافقت کردند و  با بافری نیا به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد یزد به توافق رسیدند.


باقری نیا مربی خوش اخلاق و کاربلد ی است که به نظم و نظام تیمی خیلی اهمیت می دهد واز حواشی فوتبال و زد و بند ها به دور است و از مربیان با سابقه ی ایران به حساب می آید و همیشه در تیم هایی که مربی گری کرده منشا خیر و برکت بوده است که گواه گفته و نوشته ما نجات تیم فوتبال بحران زده و قعر جدولی  فولاد یزد در نیم فصل  دوم (90-89) می باشد.


باقری نیا سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد یزد هرچند تجربه سرمربیگری تیم های استقلال اهواز ،استقلال صنعتی خوزستان ،صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز را در کارنامه دارد، به یزد آمده است تا یک بار دیگر کاری کند کارستان و منجی تیم قعر جدولی فولادی باشد که بعداز گذشت 13 هفته ،همچنان تلاش می کند تا با کسب نتایج خوب و امتیازات لازم حداقل وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد تا از خطرسقوط به دسته دوم در امان بماند و باعث شادی دل هواداران و فوتبال دوستان شود.


با سرمربی جدید فولاد در آستانه بازی تیمش در برابر سیاه جامگان مشهد گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که امید است موردتوجه و قبول شما قرار گیرد


*یزد فردا:انگیزه حضورتان در یزد را بفرمایید؟


باقری نیا:من مربی ام و هرکجا شرایط مناسبی باشد کار می کنم و سعی کرده ام کارم را درست انجام دهم لذا با توجه به تجربه قبلی و در خواست مجدد باشگاه فولاد و دارا بودن شرایط مناسب ،همکاری با فولاد را در نیم فصل دوم (93-92)پذیرفتم و امید وارم بتوانم کاری کنم که فولادی ها به خواسته اشان برسند.هرچند که قبلا هم فولاد را در همین شرایط در لیگ با توکل به خدا و حمایت مسئولین و تلاش بازیکنان تحویل گرفتم و در لیگ ماندگار شد.

*یزد فردا:با چه شناختی سرمربیگری فولاد یزد را پذیرفتید؟
باقری نیا: شناختی از تیم به طور کامل ندارم ولی تلاش می کنم تا با همه بضاعتی که داریم در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم  هرچند که برای جذب بازیکن با توجه به تکمیل شدن لیست امکانی و شرایطی وجود نداردو این خود مشکلی است که پیش روی ماست اما آمده ام با مشکلات مقابله کنم و با این شرایط و تلاش بازیکنان و کادر فنی، به آینده فولادیزد خوش بین هستم.


*یزد فردا:گفتید کادر فنی .آیا تغییری در کادر فنی به وجود خواهید آورد؟
باقری نیا:کادر فنی به قوت خود کارشان را ادامه می دهند و همه  یزدی ها هستند و تغییری نخواهم داد ولی کادرمان را کامل و قوی تر می کنم و یک نفر به عنوان دستیار به جمعمان اضافه می شود که غیر یزدی خواهد بود.

*یزد فردا:چه صحبتی با هواداران و تماشاچیان دارید؟
باقری نیا:امیدوارم هر چه زود تر یک هماهنگی عاطفی بین من و تماشاچیان برقرار شود و من قول می دهم همه تلاشم را به کار گیرم تا فولاد یزد از این حالت در آید و جزو تیم های بالا ی جدول لیگ قرار گیرد.امید وارم  فولاد را حمایت کنند و فقط مشوق تیم خود باشند وبه بازیکنان  روحیه دهند صبور باشند تا به خواسته امان ،موفقیت فولاد یزد برسیم.


*یزد فردا:شما به مربی اخلاق معروف هستید چه صحبتی دارید؟
باقری نیا:من معلم هستم و وظیفه ام این است که رابطه ام با همه به ویژه خبر نگاران که جزو همکارانم هستندخوب باشدو خوب رفتار کنم و در کمال آرامش به مسائل تیمم بپردازم .و به این رسیده ام که دور از حواشی باشم و کارم را با احترام به دیگران انجام دهم .

*یزد فردا: گفتید خبرنگاران همکاران شما هستند؟
باقری نیا :بله من خبرنگاران را به عنوان همکارانم می دانم چون انتقاد آن ها راهگشا و به تقویت تیم کمک می کند البته انتقادهایی که از سر دلسوزی و منطقی ارائه شود نه اینکه تخریب کننده باشد و به تیم لطمه بزند لذا ضمن احترام به همه خبرنگاران امید وارم همه دست به دست هم دهند تا با حمایت و همراهی آن ها بتوانیم فولاد یزد را به روزهای اوجش برسانیم و به جایگاه واقعی اش دست یابد.

*یزد فردا:صحبت پایانی شما ؟
باقری نیا:امید وارم همه اهالی فوتبال ،رسانه ها،هواداران ،فوتبال دوستان ، مسئولین ورزش استان ،مسئولین هیئت فوتبال ،و از همه مهمتر پیشکسوتان فوتبال ،ما را حمایت و همراهی نمایند تا با همراهی و همدلی بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا