رئیس هیئت ژیمناستیک استان یزد گفت : استان یزد در رشته های زیرمجموعه ژیمناستیک فعالیت خوبی دارد که حاصل آن کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشوری آکروژیم در اصفهان بود.

حسام الدین نواب  ضمن بیان این مطلب افزود : کسب عنوان نخست مسابقات کشوری آکروژیم حاصل تلاش جمعی مسئولین هیئت ژیمناستیک استان خصوصاً زحمات مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیئت ژیمناستیک شهرستان اردکان بود.

وی تاکید کرد : با توجه به علاقه مندی ژیمناست های شهرستانی به رشته هایی چون ایروبیک ژیمناستیک و آکروژیم عزم خود را جزم کردم تا این رشته ها را در شهرهای مستعد گسترش دهیم .

رئیس هیئت ژیمناستیک استان یزد اظهار داشت : خوشبختانه در همین راستا حمایت های اداره کل و اداره ورزش و جوانان اردکان باعث شد تا بیش از پیش بر رشته هایی چون آکروژیم و ایروبیک ژیمناستیک متمرکز شویم.

نواب گفت : همچنین در مسابقاتی که به ابتکار اداره کل و تحت عنوان المپیاد ورزشی دارالعباده برگزار می شود شرکت کردیم که در بخش هنری مردان شهرستان اردکان و در بخش بانوان شهرستان مهریز عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت ژیمناستیک استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و گسترش رشته آکروژیم ، میزبان مرحله دوم مسابقات لیگ این رشته در یزد خواهیم بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا