سرمربي تيم سياه جامگان مشهد گفت : روز به روز بهتر مي شويم و با كسب نتايج بهتر خودمان را به بالاي جدول نزديك تر ميكنيم.

محمدرضا مهاجری پس از کسب تساوی مقابل فولاد یزد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای بحث باید از مدیران تیم فولاد یزد و مسئولين سازمان ليگ به دلیل پذیرش درخواست ما مبنی بر زودتر برگزار شدن بازی تقدیر و تشکر کرد.

وي اضافه کرد: در این بازی ما به دنبال گل اول بازی بودیم و تمام تلاش خود را برای گلزنی انجام دادیم كه نتوانستيم به گلي دست پيدا كنيم.

سرمربي تيم سياه جامگان تصریح کرد: تیم فولاد یزد به دلیل تغییر سرمربی با یک شوک  مواجه بود و بازی امروز آنها هم تحت تاثیر همین شوک به مراتب بهتر و هجومي تر از بازي هاي قبل برگزار شد.

وی گفت: در هر صورت ما می دانستیم که بازی امروز سخت است و فولاد به دلیل اینکه می خواهد از پایین جدول نجات پیدا کند، تمام تلاش خود را به کار می بندد.

سرمربی سیاه جامگان مشهد بیان کرد: ما در این دیدار خوب بازی کردیم و تیم فولاد در کل بازی فقط یک موقعیت گل به دست آورد که از این موقعیت هم نتوانست استفاده کند.

مهاجری با تاکید بر اینکه بازی امروز بازی جذابی بود، گفت: امیدواریم تیم فولاد یزد نسبت به جایگاهی که الان در جدول گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور دارد ارتقا پیدا کند، ما هم برای تیم سیاه جامگان نیم نگاهی به صدر جدول داریم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا