به منظور هرچه بهتر برگزاری آیین های دهه فجر و گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی، ستاد بزرگداشت دهه فجر در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، نخستین جلسه این ستاد با حضور اعضاء به منظور تبادل نظر در خصوص چگونگی بهتر برگزاری برنامه های دهه فجر برگزار شد.

این سازمان امسال نیز همچون سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیر و فعال خواهد داشت و در راستای گرامی دشت این ایام الله، برنامه های باشکوهی را اجرا خواهد کرد.

پخش سرودهای انقلابی، چراغانی، آذین بندی سازمان، نصب بنر و پارچه مزین به سخنان گهر بار امام راحل و مقام معظم رهبری در ورودی و محوطه سازمان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، تبلیغات محیطی داخلی و بیرونی و  فضاسازی محوطه سازمان، شرکت در برنامه های استانی و مراسم تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، شرکت در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد در دهه فجر امسال است.

شرکت در مراسم نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام راحل در فرودگاه و گلزار شهدا، برگزاری نشست ستاد دهه فجر، ارائه گزارش و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دولت از طریق رسانه ها و برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان  از دیگر برنامه های این سازمان در دهه فجر امسال است.

همجنین مسئولان و کارکنان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد به مناسبت دهه فجر از تعدادی خانواده شهید استان بازدید و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس از خانواده های این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا