سرمربي تيم يزد لوله گفت: براي كسب سه امتياز به ميدان آمده بوديم و توان بردن هم داشتيم اما با بدشانسي و چند اشتباه فردي تنها موفق به كسب يك امتياز شديم.

محمود امیری پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با پايگاه خبري اداره كل ورزش و جوانان استان يزد اظهار کرد: پیش از بازی هم به بازيكنانم در خصوص حساسيت اين ديدار گوشزد كرده بودم و با شناختي كه از تيم نفت داشتم ميدانستم كه بازي سختي را پيش رو خواهيم داشت.

وی افزود : هفته گذشته شرايط  آمادگي براي اين ديدار هم به كام ما نبود و مجبور بوديم در سالن و زمین هاي چمن مصنوعي تمرين كنيم كه همين امر باعث شد  دو بازیکن ما مصدوم شوند و حتي علیرضا بیک زاويه هم به زور آمپول به این بازی رسید.

سرمربی یزد لوله خاطرنشان کرد:  ما خیلی خوب بازی کردیم و از همان دقايق ابتدايي به دروازه حريف حمله كرديم و می توانستیم در این بازی به سه امتیاز دست پیدا کنیم و این بازی را با نتیجه برد به پایان برسانیم.

امیری با اشاره به اخراج سجاد عرفان بازیکن یزد لوله، گفت: سجاد عرفانی را به هیچ عنوان نمی بخشم و از وی به دلیل اینکه تیم را به راحتی 10 نفره کرد راضی نیستم و باشگاه باید با وی برخورد کند.

وی بیان کرد: تیمی که در زمین خود دو بر صفر عقب بیفتد و با شوکی که به وی وارد شده دو گل به ثمر برساند و نتیجه را مساوی کند، نشان داده که پتانسیل موفقیت های بیشتر را دارد.

سرمربی یزد لوله بیان کرد: ما برای برد به این بازی آمدیم و در این بازی هم برای برد بازی کردیم یعنی هم هدف ما و هم نوع بازی ما برای برد بود.

امیری گفت: نفت اصلا در این مسابقه فوتبال بازی نمی کرد،و براي براي حداقل امتياز اين ديدار به مصاف ما آمده بود و براي همين به دنبال حفظ نتيجه بود و اين موضوع روي بازي ما هم تاثير گذاشت.

وی ادامه داد : سرمربی نفت مسجد سلیمان در این بازی با اعتراضات و رفتارهای خود حتی عملکرد داور را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا