بازیکن تیم یزد لوله گفت: پیروزی در این دیدار حق ما بود و از اینکه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم خیلی ناراحتم.

علیرضا بیک زاویه پس از تساوی تیم یزد لوله و نفت مسجد سلیمان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: خیلی بهتر از حریف بازی کردیم و موقعیت های بیشتری هم داشتیم که می توانستیم سه امتیاز مهم و ارزشمند این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: با اخراج سجاد عرفانی و خوردن دو گل شوکی به تیم وارد شد اما خوشبختانه توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گل های خورده را جبران کنیم.

هافبک تیم یزد لوله ادامه داد: در نیمه دوم با حملات زیادی که داشتیم موفق شدیم گل تساوی بخش را به ثمر برسانیم و پس از آن هم موقعیت هایی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد.

بیک زاویه در خصوص عملکرد خیره کننده خود در این دیدار و زدن دو گل برای تیمش گفت: لطف خدا و همکاری همه بازیکنان بود که توانستیم در این بازی دو گل بزنیم و من کمترین سهم در رقم خوردن این نتیجه داشتم.

وی اظهار داشت: ما به بازی های آینده امیدواریم و انشاالله با پیروزی هایی که بدست خواهیم آورد در رده های بالای جدول قرار بگیریم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا