استاندار يزد با اشاره به اينكه راهكارهاي جبران خسارت متوليان معادن متضرر از طريق بيمه بايد مورد بررسي قرار گيرد، گفت: سرمايه گذاري در بخش معدن ريسك بالايي دارد.

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" روز چهارشنبه در جلسه با اعضاي هيات مديره انجمن خاكهاي صنعتي و انجمن سنگ هاي ساختماني استان ضمن تبريك ميلاد حضرت رسول اكرم(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: در راستاي توسعه استان و كشور بايد تسهيلات مورد نظر در اختيار سرمايه گذاران قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه تاكيد رييس جمهور بر تشكيل پنجره واحد است، گفت: پنجره واحد تجميع كارشناسان مرتبط و تسريع در كارها را به دنبال دارد.

نقش پررنگ تر سازمان هاي مردم نهاد در تصميم گيري هاي استان

استاندار يزد تاكيد كرد: نقش سازمان هاي مردم نهاد در تصميم گيري هاي استان پررنگ تر شود.

تشكيل اتاق فكر صنعتي در استان با محوريت مشاور صنعتي استاندار

وي از تشكيل اتاق فكر صنعتي در استان با محوريت مشاور صنعتي خود خبر داد و افزود: تشكيل اين اتاق فكر مي تواند كمك شاياني به توسعه صنعت، معدن و تجارت استان داشته باشد.

از حضورسرمايه گذاران در استان استقبال مي كنم

استاندار يزد گفت: از حضور سرمايه گذاران در استان استقبال مي كنم البته اعتبار مالي مناسب و سوابق مطلوب را نيز بايد در نظر گرفت.

من خدمتگزار مردم هستم

وي با تاكيد بر اين نكته كه من خدمتگزار مردم هستم و قرار نيست آقايي كنم، اظهار داشت: بايد در استان همدلي و يكرنگي وجود داشته باشد و صداقت را ترويج دهيم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا