استاندار یزد در دیدار با مدیر بورس و اوراق بهادار استان با اشاره به گزارش ارائه شده، عملکرد بورس استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزارش های ارائه شده نشان از روند رو به رشد بورس در استان  یزد دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سید محمد میر محمدی" در این نشست که روز چهارشنبه در دفتر وی برگزار شد به ایجاد افق های روشن در بخش اقتصاد در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت با توجه به کمبود منابع، راهی جز رفتن به سمت بخش خصوصی ندارد.

استاندار یزد به نشست اخیر استانداران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: تجهیز و تامین منابع مالی، استفاده از توانمندیهای بورس و بهبود سرمایه گذاری بخش خصوصی، رویکرد جدید دولت است.

وی ادامه داد: در شورای معاونین محورهای این موضوع مطرح و طرح های مفیدی در حال برنامه ریزی است.

عالی ترین مقام اجرایی استان به وجود سرمایه های راکد در استان اشاره کرد و خواستار استفاده بهینه از این سرمایه ها در بخش تولید شد.

وی به شرکت سهام عدالت در استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص بحث سهام عدالت نیز پیگیری می کنیم تا از این وضع ركود خارج شده و نقش موثری را ایفا نماید.

میر محمدی به نقش بازار بورس در تامین منابع بخش های تولیدی اشاره کرد و گفت: ظرفیت ها و فرصت ها برای سرمایه گذاری در استان در حال بررسی است و بهترین مسیر برای این امر بازار بورس است.

استاندار برشفاف عمل نمودن بازار بورس تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حق مردم تضییع نگردد.

وی بر دنبال نمودن مکانیزمی برای افزایش مصونیت سرمایه گذار در صعود و نزول بازار بورس تاکید کرد و گفت: ساز و کار بورس یکی از راه های افزایش رونق اقتصادی در استان است.

میر محمدی بر ضرورت افزایش کارهای تولیدی در جامعه تاکید کرد و گفت: کار تولید به نفع جامعه است و هرچه در بخش تولید قصور کنیم به ضرر جامعه می باشد.

وی بر اطلاع رسانی به مردم در خصوص مزیت های سرمایه گذاری در بورس تاکید کرد و گفت: بورس می تواند ضمن کنترل تورم ، اطمینان مردم را به بازار سرمایه جلب نماید.

مدیر بورس استان نیز در ابتدای این نشست به ارائه گزارش از فعالیت های اتاق بورس استان پرداخت.

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا