معاون برنامه ريزي استاندار يزد بر پرداخت تسهيلات به طرح هاي پارك علم و فن آوري و بنياد ملي نخبگان يزد تاكيد كرد و گفت: استان يزد در خصوص درصد اشتغال و سرمايه گذاري در استان جزو برترين هاي كشور است.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز پنج شنبه در جلسه شوراي اشتغال استان، اظهار داشت: بانك ها مدافع توسعه استان هستند.
وي افزود: اعتقاد به سرمايه گذاري بومي در استان دارم.
معاون استاندار در ادامه از برگزاري همايش سرمايه گذاري در استان يزد در آينده نزديك خبر داد و تاكيد كرد: كليه طرح هاي دانش بنيان و كم آبخواه در استان جهت ارائه در اين همايش آماده شود.
وي گفت: استان يزد سال گذشته در جذب تسهيلات ارزي صندوق توسعه ملي رتبه دوم كشوري را با مبلغ دو هزار و 400 ميليارد تومان به خود اختصاص داده است.   
بابايي با اشاره به اينكه شوراي عالي اشتغال كشور سهميه اختصاص تسهيلات به هر استان را اعلام كرده است، بر تسريع دستگاه هاي اجرايي استان در خصوص ثبت اشتغال هاي جديد ايجاد شده تاكيدكرد.
در اين جلسه گزارشي از تسهيلات ريالي صندوق توسعه ملي، اعتبار طرح توسعه بخش كشاورزي در سال هاي گذشته و ميزان پرداخت تسهيلات مشاغل خانگي در سال هاي 91 و 92 ارائه شد و بحث و تبادل نظر پيرامون آن صورت گرفت.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا