در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران نمایندگان استان خوش درخشیدند و پیروز از میدان خارج شدند.

تیم فوتبال یزدلوله در هفته شانزدهم لیگ آزادگان ، تیم آلومینیوم هرمزگان را در بندرعباس دو بر یک شکست داد .

در این مسابقه شاگردان محمود امیری با ارائه یک بازی خوب موفق شدند تا میزبان خود را با گل های ˈ حسین حجازی پور ˈ در دقیقه 19 و ˈ احمد پوری ˈ در دقیقه 49 شکست دهند .

بازیکنان تیم میزبان علیرغم تلاش مضاعف در طول این مسابقه تنها در دقیقه 76 به یک گل دست یافتند و در مجموع بازی را دو بر یک واگذار کردند .

تیم فوتبال یزدلوله با این برد مهم خارج از خانه جمع امتیازات را به 20 رساند و تا جایگاه پنجم در جدول رده بندی گروه ب لیگ آزادگان خود را بالا کشید .

این تیم در هفته هفدهم لیگ آزادگان در روز یکشنبه ششم بهمن ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم رده دهمی پاس همدان خواهد بود .

049

به گزارش یزدیان تیم فوتبال فولاد یزد اولین برد خانگی خود را در رقابت های لیگ آزادگان امسال بدست آورد .

از هفته شانزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم های فولاد یزد و گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه شهید نصیری یزد در برابر هم قرار گرفتند .

در این مسابقه ، بازیکنان تیم فولاد یزد موفق شدند سه بر صفر و با گل های دقایق شش ، 14 و 70 که به ترتیب توسط ˈ علی ابوالفضلی ˈ ، ˈ هادی رکابی ˈ و ˈ بابا محمدی ˈ به ثمر رسید حریف خود را شکست دهند .

تیم فولاد یزد با این برد شیرین خانگی جمع امتیازات خود را به 15 رساند و با یک پله صعود در رده یازدهم جدول رده بندی گروه الف لیگ آزادگان قرار گرفت.

مسابقه تیم های فولاد یزد و گیتی پسند اصفهان را مجید حیدر علی ، علی دودانگه و محمد حسین ابراهیمی قضاوت کردند .

به گزارش یزدیان ، تیم فوتبال فولاد یزد ششم بهمن در بندرعباس به مصاف تیم رده پنجمی شهرداری بندرعباس می رود.

050

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا