رييس کميته ملي المپيک با اشاره به حساسيت سال آينده براي ورزش ايران تاکيد کرد: با تلاش بيشتر بايد عقب ماندگي‌ها جبران شود.

کيومرث هاشمي پس از انتخاب شدنش به عنوان رييس جديد کميته ملي المپيک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌ابتدا بايد از جامعه رسانه تشکر کنم که در اين مدت براي اعتلاي ورزش تلاش کردند. از اعضاي مجمع نيز که به من اعتماد کردند تشکر مي‌کنم و اميدوارم بتوانم با مجموعه 11 نفره هيات اجرايي براي رشد و اعتلاي ورزش کشور گام بردارم. در اين راه همراهي و حمايت وزارت ورزش نيز مورد نياز است که البته بايد استقلال خودمان را نيز حفظ کنيم.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: ‌سال آينده راه بسيار ويژه و دشواري داريم. 14 ماه از برنامه‌هايمان عقب هستيم و بايد تلاش کنيم تا با فعاليت‌هاي بيشتر مقداري از اين عقب‌ماندگي را جبران کنيم. سال آينده بازي‌هاي آسيايي بسيار حساس خواهد بود.

رييس کميته ملي المپيک درباره ديگر افراد انتخاب شده در مجمع بيان کرد: واقعيت برگزاري انتخابات بود. هر 63 نفر مجمع براي من عزيز هستند و هيچ فرقي ندارد که چه کسي انتخاب مي‌شود. حتي آقاي شهنازي که به عنوان دبيرکل کميته ملي المپيک انتخاب شد از دوستان ماست. هر کانديدايي تلاش دارد که وارد هيات اجرايي شود و بنده به راي مجمع نيز احترام مي‌گذارم. انتخابات آزاد بوده و هر کس بتواند در آن موفق خواهد بود.

هاشمي در پاسخ به اين سوال که آيا وزير ورزش کسي را براي اين انتخابات معرفي نکرده بود بيان کرد:‌آقاي علي‌آبادي در همان ابتداي صحبت‌هايش به اين موضوع اشار ه کرد. انصافا در اين مدت که ما کار کرده‌ايم هيچ وقت چنين اتفاقي نيفتاده و ديديد که آقاي علي‌آبادي هم به آن اشاره کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا