تیم فوتبال فولاد یزد یکی از دونماینده  استان در  لیگ دسته اول کشور در هفته هفدهم این رقابت ها یکشنبه ششم بهمن92 ساعت 14در ورزشگاه خلیج فارس به دیدارتیم  شهرداری بندر عباس می رود.

مهدی جاور -سرویس ورزشی یزد فردا  / (نتیجه دیدار رفت :یک بر یک)

فولادی ها  به واسطه برد شیرین در مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته شانزدهم از روحیه بالایی برخوردارند و عزمشان را جزم کرده تا با یک بازی منطقی بتوانند در خانه حریف و کسب سه امتیازبازی ، پیروز میدان لقب گیرند


در آستانه بازی حساس تیم  فوتبال فولاد یزد در مقابل تیم رده ششمی شهرداری بندر عباس گفتگوی کوتاهی را از طریق تماس تلفنی با  مجید باقری نیا سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد ترتیب دادیم  وی در مورد وضعیت تیمش گفت:تیم فوتبال فولاد یزد در شرایط ایده آل و خوبی به سر می برد و همه بچه ها آماده هستند و با توکل به خدا و یاری بچه ها و دعای خیر دوستان و هواداران امیدواریم که از این دیدار سر افراز بیرون بیاییم و سه امتیاز بازی از آن ما باشد.


سرمربی تیم فولاد یزد در ادامه در مورد تیم حریف افزود :تیم حریف یکی از تیم های خوب لیگی است و به دنبال کسب امتیازدیدار خانگی است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد ولی در مقابل ماهم با تدابیری که اندیشیده ایم سعی داریم کاری کنیم کارستان و با شناختی که از نقاط ضعف و قوت حریف از طریق تماشای فیلم بازیها یش پیدا کرده ایم امید واریم بتوانیم تیر خلاصی را زده و حریف را در زمین خودش زمین گیر کنیم.


باقری نیا در ادامه تصریح کرد:به بازیکنان تیمم مطالبی را در مورد نقاط ضعف و قوت تیم بندری  گوشزد کرده ام و انتظار دارم همان طور که من به شناخت رسیده ام آن ها هم  به شناخت کامل برسند و دستورات تیمی را به خوبی در زمین پیاده کنند .


سکاندار رهبری تیم فولاد یزد در پایان ضمن تشکر از همه به ویژه یزد فردا اظهار داشت الحمدالله مصدوم و محرومی نداریم و با همان ترکیب قبلی وارد میدان می شویم و تلاش می کنیم به خواسته امان برسیم که آن هم پیروزی مقابل شهرداری بندر عباس است.

 

امیدواریم روند رو به رشد فولادی ها با مربی جدیدشان در بندرعباس و پیروزی در مقابل تیم شهرداری این شهر ادامه یابد .لازم به ذکر است که فولاد در نیم فصل دوم با دو تساوی و یک پیروزی در اندیشه صعود به بالای جدول و رسیدن به روزهای اوج چون گذشته است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا