با توجه به نامه نگاری ها و دعوت حضوری از برخی مسئولین شهرستان برای شرکت در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در زورخانه شهدای گمنام شاهد حضور اندک مسئول در این مراسم بودند.

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مراسم جشنی در زورخانه شهدای گمنام تفت برگزار شد                                              .در این مراسم  باستانی کاران به حرکات  ورزش پهلوانی و زورخانه ای پرداختند .

 

در ابتدای مراسم حضورشهردار، معاون شهردار و مسئول روابط عمومی شهرداری و رئیس شورای شهرو میررضایی از سپاه پاسداران  و  زارع از گردان امام حسین (ع) باعث دلگرمی ورزشکاران شد

حضور هادی قاسمی رئیس نهاد کتابخانه های شهرستان برای اولین بار  در این مراسم قابل توجه بود 

در اواسط مراسم  ناصر دهقانی معاون فرماندار و سرهنگ فلاح از سپاه و ریئس تربیت بدنی  به جمع حاضرین پیوستند.

در پایان مراسم از مشکلات ورزشکاران و محیط زورخانه توسط مرشد دهقانی به صورت گله مند بودن و عدم توجه مسئولین به این ورزش بیان شد که مسئولین حاضر به برخی از این مشکلات پاسخ دادند و مبلغی هم به عنوان شروع کار پرداخت شد و برای انجام  مابقی ان قول مساعد داده شد.

این مراسم که ساعت 20 در زورخانه شهدای گمنام برگزار شد  با پی گیری ها و تماسها و ارسال پیامک یکی از ورزشکاران جمعی از مسئولین در ساعات متفاوت در این مراسم شرکت کردند  که برای ورزشکاران باعث دلگرمی شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا