همايش سراسري مديريت عملكرد  شركت هاي آب وفاضلاب شهري و روستايي  سراسر كشور با حضور جمعي از مديران وزارت نيرو، معاونين و مديران شركت مهندسي آبفاي كشور، معاون هماهنگي امور عمراني ، معاون توسعه مديريت و منابع انساني و معاون برنامه ريزي استانداري يزد و جمعي از مديران عامل ، معاونين ، مديران و كارشناسان ارزيابي عملكرد شركت هاي آبفاي شهري و روستايي در يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد: اين همايش يك روزه با هدف بهبود نحوه ي مديريت و ارتقاء شاخص هاي ارزيابي عملكرد شركت هاي آب و فاضلاب برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این همایش با اشاره به خشکسالی های پی درپی و کاهش منابع آبی و چالش های موجود در این بخش گفت : خوشبختانه در بخش شهری در شهرهای بزرگ و کوچک مشکلی در تامین آب برای مردم نداریم.
قانع با اشاره به کمبود آب در برخی مناطق روستایی کشور رسیدگی به وضعیت و بهبود آبرسانی به روستا ها را از اولویت های دولت برشمرد و افزود : امسال برای اولین بار در لایحه بودجه سال 93  با ایجاد ردیف ملی درخصوص آب رسانی به روستاها 300  میلیارد تومان اختصاص یافته است .

وي  اظهار داشت : بالغ بر 100 هزارميليارد تومان نيز در قالب 3 هزار طرح آبرساني كوچك و بزرگ،خطوط انتقال،طرح هاي فاضلاب و .... در نظر گرفته شده است.

قانع در ادامه با اشاره به ارزش پساب فاضلاب در كشور بيان كرد: با استفاده از قراردادهايي در قالب بيع متقابل وبا سرمايه گذاري بخش خصوصي مي توان بسياري از مشكلات زيست محيطي را حل كرد.
اسلامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان هم در این مراسم از کسب رتبه اول شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه عملکرد در سال 91 خبرداد و گفت : ارتباط صمیمی با مردم ، استفاده از روشهای نوین گندزدایی ، کنترل و پایش های مداوم و منظم ، اصلاح شبکه ، اجرای سیستم مدیرت کنترل کیفیت آب در آزمایشگاه ها و حفاظت از حریم منابع آبی از مهمترین اقدامات استان در كسب این موفقیت بود.

در ادامه مسئولين شركت هاي آب وفاضلاب اصفهان و خراسان رضوي گزارشي از وضعيت شركت هاي آبفاي اصفهان و خراسان ارائه دادند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا